Sabina og gjengen Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Han er ikke hes, snørrer ikke, er blid, sover greit, har vært helt vanlig idag til han plutselig hadde feber. Han har litt over 39. Han er 20 mnd, kan dette være noen barnesykdom eller noe? Hva slags andre sykdomstegn har de? evt hva annet kan det være.. ska høre med legen inatt, men greit å vite om det er noe jeg ska se etter..
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 for 2 helger siden hadde snuppa mi også feber...var ikke noe annet galt med ho, men feber rett under 40 i ca 4 dager.... trodde det kanskje var den fjerde barnesykdommen, men kom aldri noen prikker gett...hehe... så jeg veit ikke hva det kan være....men du er hvertfall ikke alene da....;o)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 snuppa fikk heller ingen tenner da.... men er jo fult mulig at det kan være det hos deg da.... hun er forresten 14 måneder...
Sabina og gjengen Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Tenner er det ok ikke, han har alle de han skal ha, og har aldri hatt noe grining/feber ved tenner. Hva er 4 barnesykdom?
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 veit ikke helt hva det er men det er at de har høy feber i 3-4 dager så får de plutselig masse prikker på kroppen og da forsvinner feberen....prikkene klør ikke eller noe da..... en helt ufarlig sykdomm.....)
Sabina og gjengen Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 ok, takk, da får jeg vente å se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå