Gjest Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 De kom i rød eske, små runde sukkertøy i forskjellige farger, var fast innhold i lørdagsgodtblandingen fra brynild tror jeg åååå husker de var så gode! Jeg har så lyst på sånne nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg hehe..
Monajenten Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Hehehehehehe søta <3 Vet ikke helt hva du mener da, men send en mail til Brynhild;-) "Gravid kvinne i NØD!" ;-)
Sabina og gjengen Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Ååååååååååååååååååååååå, jeg SAVNER DE!!!! fysen jeg og nå ja... takker for den *fliiire* de var utrolig gode;)
Gjest Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Jeg vet utrolig nok hva du mener:) For hver gang jeg var på ferie i Norge, pleide jeg og kusinene og fetterne mine + andre barn i nabolaget å lage parfyme utifra disse + en god del blomster. Hehe... Men nei, tror ikke de produseres lenger. Veldig sikker.
Gjest Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 PARFYME??? sløset dere med dyrebare molekyler? ååå jeg har så lyst på *snufs* de rosa var så utrolig gode! Litt syrlige var de også..
Gjest Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Haha:) Ingen av oss spiste noe særlig godteri:p Dessuten lagde vi goood parfyme. Det luktet ganske godt faktisk. Men, skjønner at det ikke var noen som var interessert i å kjøpe det tullet:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå