1881 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 har selv vervet endel til dette og nå får en av de jeg har vervet tilbud om philips strykesystem, det synes jeg er urettferdig ettersom jeg har vervet flere og deltatt på mer kampanjer.... Er det flere som har opplevd dette?
*Kleopatra Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Har ikke fått vært med på en eneste kampanje jeg da:( Ikke samboeren min heller. Kjedelig.
roxanne Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Jeg har opplevd det samme, venninnen min fikk dette systemet og er kjempefornøyd. Og jeg er bittebittelitt misunnelig..:-)
Gjest Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Om ting er urettferdig eller ei trodde jeg var noe man stort sett gjorde fra seg i grunnskolen... Livet har aldri vært rettferdig og kommer aldri til å bli det heller, sånn er det bare. Noen får mye, noen får lite, og om en venn får mer enn meg, så gleder jeg meg heller med vennen min, i stedet for å gnage om urettferdighet.
solstråle69 Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Er ikke dette noe "gratisgreier" i utgangspunktet da, mao en ren gevinst-situasjon?
roxanne Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Det er jo snakk om et strykesystem til over 3000 kr, så det er jo lov til å tenke at en selv har lyst til å få det samme. Nå kan en jo ikke akkurat styre tanker en har om saker og ting, noe annet er hva man gjør med det som dukker opp i hodet. Jeg gleder meg i hvertfall på min venninnes vegne som er så fonøyd med strykesystemet sitt. Men jeg kan jo ikke noe for at jeg skulle ønske det var meg som også ble valgt ut.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 første som gir meg et brukernavn skal få min registrering... hehe
Gjest Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=LilleKaramell
Frk. Hybelkanin Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=giha
Gjest Skrevet 29. april 2008 #13 Skrevet 29. april 2008 Koselig Herreguud da, er visst ikke mye som skal til for å vekke konkurranseinstinktet her i gården hahaha
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. april 2008 #14 Skrevet 29. april 2008 og nå blir jeg litt sur om dette bare er noe tull altså! hahha! jeg som aldri gidder sende sånt "piss" til folk sin email kommer ikke til å få noen poeng på verving iallefall.. hahaa.
Gjest Skrevet 29. april 2008 #15 Skrevet 29. april 2008 Jeg gidder det heller ikke, har bare verva en jeg.. Har fått være med på tre kampanjer da, trur det er alle som har vært, siden jeg ble med på dette.
Blue Lady Skrevet 29. april 2008 #16 Skrevet 29. april 2008 Hvem som får hva kan jo også ha med profilen å gjøre, hva man har svart som interesser og sånn. Dessuten er jo dette noe som er helt gratis og da er det jo bare flott for de som får strykejern, eller hva det nå var. Hadde man lagt mye penger i dette selv kan jeg skjønne urettferdighetstanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå