Trønderbærta Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Samboeren min jobber på sjøen, og er ut på sin andre tur nå, dro for ei uke siden. Når han er hjemme, er jeg skikkelig lat, og sitter bare og sløver, alt av husarbeid og andre ting er bare ork (går bra vist han er ut en tur da..). Mens han er bort kan jeg stå på fra morgen til kveld, og har ikke ro i kroppen i det hele tatt, og får gjort masse. Ellers er jeg en skikkelig "usosial" person når han er hjemme, for da vil jeg være sammen med han og slappe av å se film eller noe. Når han er borte digger jeg å dra bort på besøk ol. og er mye mer sosial. Hmm...hvorfor er det slik egentli??
rosa og en blå Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 hihihi.. heldig du da.. tror eg kan være 8 personer i blant.
rosa og en blå Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 men særiøst.. fordi da forventer du at han skal gjøre ting og finne på ting ogso.. (tror eg)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Nå har jeg ikke en mann som er lenge bortreist av gangen, men må innrømme jeg kjenner meg igjen i noe av det du sier. Når både jeg og gubben er hjemme er det u-t-r-o-l-i-g vanskelig å gjøre husarbeid dersom vi ikke gjør det begge to samtidig. Jobber 2 kvelder i uka, noen ganger mer hvis folk er syke, så når vi har kvelder sammen hjemme så er det liksom helt greit, nok noe asosial da - har jo selskap hjemme. Men er han borte så kan jeg få gjort så utrolig mye mer! Innbiller meg at det er en underbevisst (nå bevisst??) tanke om at jeg ikke gidder å gjøre noe hvis ikke han gidder. Her skal alt deles på av arbeid liksom, hehe... Og litt det at når jeg er alene så vet jeg at det holder seg noenlunde ryddig, mens når han er hjemme så blir det automatisk mer rotete og mindre "vits" i ryddinga mi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå