jojipoppa Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jeg hadde utvidet barnetrygd en periode, sa ifra om inngått samboerforhold og etter vært fikk jeg brev om at barnetrygden ville bli redusert til ordinær barnetrygd.. Det ble den derimot ikke med en gang så det fortsatte å komme inn dobbel barnetrygd på kontoen min i noen månederfør den ble redusert. Regnet med at den ble redusert så tenkte ikke over at jeg mottok for mye, nå har jeg fått brev om at jeg må betale tilbake og forstår jo det, men føler at jeg har gjort noe galt, burde jeg vært mer oppmerksom?
Gjest Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Hvis du oppdaget det mens det pågjekk burde du vell sagt fra til de. Men du blir nok neppe straffet for det på noen måte. Bortsett fra at du må betale tilbake penger som du kanskje alt har brukt. Veldig kjedelig!! Utover det er det jo deres svikt..... Hadde jeg fått mer penger enn jeg skulle hatt i barnetrygd hadde jeg ikke merket det siden pengene går inn på egen konto hos posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå