Gå til innhold

voksesmerter.. noen gode råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei tuppe på tre år som har store voksesmerter under beina om natta i perioder.. hun bare hyler og jeg gnur og gnur hver gang det skjer. er noen netter etter hverandre hver gang og skjer ca 1 gang i mnd. tar imot alle råd med takk. har prøvd varmeflaske, kuldekrem og massasje. til tider er det så ille at jeg til slutt gir smertestillende for det og da sovner hun med en gang det virker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du omtrent prøvde det meste...

Jeg fikk råd fra lege om å smøre på smertestillende, husker ikke om det er Ibux eller Pamol som er på tube i geleform jeg... Pakningsvedlegget sa ti-års aldersgren

se, men vi fikk altså tipset fra lege.

Skrevet

Ene barnet mitt hadde fæle voksesmerter, og det eneste vi kunne gjøre var å massere. Hva med å prøve varm babyolje?

Skrevet

varm babyolje har jeg ikke prøvd. så det blir kjøpt inn i morgen! :) tusen takk for svar. var på helsestasjonen i dag til ekstrakontroll pga av hun var så aktiv på 2 år og 3 mnd kontrollen (har heldigvis roet seg litt nå) og spurte om de hadde noen tips. der fikk jeg til svar at de skulle undersøke men hadde ingenting på stående fot. Det å ikke sov om natten sliter oss ut begge to til tider desverre og ingen råd skal være uprøvd. så tusen takk igjen:)

Skrevet

Jeg brukte algesal salve på mine, og det hjalp kjempegodt. Du får kjøpt denne på apoteket, reseptfritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...