Gå til innhold

Nå har innspurten startet her i heimen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det mindre enn en uke igjen til konfen og mor har nok å henge fingrene i de neste døgn......så nå har jeg brettet opp ermene og skrevet lister lange som år og satt igang.....

Idag har vi vært og funnet ut hvordan vi skal dekke, takk til Dailis og mann som telte og telte og telte sammen med oss og til slutt ble vi enige om at vi ble 35 rundt bordet:-) Underlig hvor vanskelig det er med disse tallene......Snille Dailispappan er verdens hyggeligste og blid og grei:-)

Vi feirer i kjempekule lokaler, gammel vinkjeller på godset til Dailis-foreldrene:-) Med diger peis og greier:-)

Jeg er glad muligheten dukket opp, for det første lokalet vi hadde booket ble for lite!!

Nå er kylling og kalkun lagt i marinade og talen på plass, sammen med 1000 andre smådetaljer......Takk gud for snille venner, naboer og familie:-) Alle som en stiller opp og jeg får hjelp til matlaging, kakebaking, rundstykker, blomster, dekking og servering:-) Jippi!!!

Imorgen må jeg finne frem gamle bilder av frøken konfis og så skal vi lage noe artig ut av det:-) For sanger vil hun IKKE ha........det var visst skikkelig teit......Så da får hun stå for underholdningen selv:-)

At pappan i tillegg er blid som dagen er lang hver gang vi prater sammen nå er deilig. Det startet dårlig da hans nye sambo gjerne ville gjøre det veldig enkelt med snitter og uten hele familien.......Jeg er glad jeg tok den kampen på vegne av hun på hormonkjøret......Og nå ser det ut til at han synes det er helt topp selv - sånn går nu dagan:-)

Om noen kan fortelle meg hvor sambo er akkurat NÅ så rop ut, for jeg trenger litt bærehjelp..............................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puh, blir helt svett jeg!

Uff, om 4 år er det jeg som styrer rundt, og kjenner jeg meg like godt som jeg tror så er jeg nok ikke så godt forberedt som du er.

Må være deilig å ha det i et slikt lokale da! Spennende....

Tenker nok at borte-varianten kunne passe meg best også, siden hus-orden ikke er min sterkeste side...

Jeg heier i siste innspurtsfase......

Tenker det blir en flott og minnerik dag. Koselig når man kan samles på den måten, for det skjer jo i grunn ikke så ofte.

HEIA HEIA HEIA

Skrevet

Takk takk takk:-))

Sendt deg pm:-)

Skrevet

ÅÅÅHHH,du er da vel heldig med snille venner rundt deg =)

Høres veldig koselig ut å ha dagen i en gammel vinkjeller da.

Tenk at jeg for et år siden nesten gikk i spinn for alt her.Gosj,da var jeg bra sliten av alt..

Her ble det heller ikke sang.Men det lille heftet ble topp.

Sikker på at du har alt under kontroll.Å fjortissen gleder seg sikkert å til å se hva du har ordna i stand =)

Flott at pappan holder seg grei.Dette er jo en viktig dag,og at han kan samarbeide gjør alt perfekt.

Men hvor du har samboern din,nei det aner jeg ikke.Men kan jo rope litt da....

"Ho Hooooo,klatten er sliten i armene!!! Kom å hjelp til med å bææææreeeeee"!!!!!!

;o)

Skrevet

Han er rett og slett borte!!

Tror kanskje han er borti gata hos broderen min, som kom hjem fra Kina ikveld:-) Lenge siden de har preka:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...