Gå til innhold

Når begynner vi å gå til kontroll hver uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er 4 uker igjen, da går man hver uke de 4 ukene :)

Skrevet

Ikke etter de nye reglene. Spørs hva din lege/jm forholder seg til. De nye reglene sier hver 14. dag fram til termin.

Skrevet

Gjør de?

Jaja, jeg går no en gang i uka, hehe :)

Skrevet

En gang i uken her også den siste måneden-Rogaland

Skrevet

jeg går hver 14.dag fra uke 36. og fra uke 40 går man hver uke:-)

Skrevet

bortsett fra bekkenløsning er jeg frisk i svangerskapet, så jeg går annenhver uke :) uke 38 nå, å bor i rogaland.

Skrevet

Jeg går hver uke fra uke 37, annenhver fra 33 tror jeg.

Skrevet

Er i uke 36, har bare vært på kontroll 3 ganger + ul, da. Skal i neste uke og regner med at det blir annenhver uke fra da av. Bor i Rogaland.

Skrevet

Hadde termin for 2 dager siden, men har ikke gått til kontroll siste mnd jeg. ringte jordmor og spurte rett før helgen og fikk da time hos legen i går.

Syns det har vært ekstremt dårlig oppfølging her.

plutselig ringte de meg fra føden i dag tidlig og ville jeg skulle komme dit i dag. (skulle egentlig dit i slutten av uka visst det ikke hadde skjedd noe) Så nå blir jeg plutselig kjempe urolig.. uff.. håper det ikke var noe galt med prøver osv, siden de ringte og ba meg komme i dag..

Skrevet

Har gått en gang i uka siden uke 31. Ble sykemeldt da og fulgt opp nøye av fastlegen min. Skjønner poenget når de mener det er truende for tidlig fødsel, men nå som han bare kan komme, hadde det vært greit med halvannen til to uker i mellom. Fler meg litt sykeliggjort.

Skrevet

her går vi hver 4. tom uke 36-37-38, avhengig av svangerskapet. deretter 2.hver uke til termin, så en gang i uken

Skrevet

Jeg var på kontroll i går (30 uker til fredag) og skal på ny kontroll om tre uker (skulle vært fire, men vi ligger litt skjevt an i forhold til uker osv.) til jordmor i uke 36 og mer vet jeg ikke. Kanskje jeg skal en tur til legen igjen i uke 38? For hvis ikke, så rekker jeg jo forhåpentligvis ikke flere kontroller... Jeg trodde det var kontroll annenhver uke etter uke 32, men det var visst før fikk jeg beskjed om. Bor i Oslo.

Skrevet

Spurte jordmor i dag på kontroll, og hun sa at ved 40. uke, begynner vi å gå hver uke... Rart... Mente jeg begynte fra uke 36 sist, men finner ikke de papirene fra de andre to gangene... Uansett ska jeg til fastlegen igjen om 2 uker...

Skrevet

Det er nye regler nå og det er sjeldnere kontroller for gravide med et normalt svangerskap. Jeg går hver 14 dag fra uke 36. Før det var jeg bare 3 ganger hos jordmor.

Skrevet

jeg har gått til legen hver uke siden uke 36 jeg... jeg har vært på kontroll 7 ganger foreløpig utenom ul. uke 8. 23. 28. 31. 34. 36. 37. og i morgen bærer det te legen igjen... ul i uke 17 da..

Skrevet

Her i Sandnes (Rogaland) går jeg hver uke.

Annahver hos jordmor å lege. (uke 37 imorgen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...