pablo Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jeg tenker alt for lite på hvor bra jeg har det, så heldig jeg er som har en så flott familie, to friske barn, 3 stebarn og en flott mann. Enkelte som sliter med syke barn eller er syk selv. Føler meg av og til som en egoist. Er lei for det regner, det ikke er varmt nok. Har noen 3-4 kilo for mye. Fy søre så heldig jeg er. Sikkert mange andre her også som ikke alltid tenker på dette. Vi har det godt.
lille sprelle Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Det er bare som du - å prise seg lykkelig for det og ikke ta det som en selvfølge! Takk for at du melder slik du gjør - for for oss som sliter med helsa, så er det av og til inmari enververende å høre på folk som ikke skjønner at de er heldige og som ikke har forståelse for at noen av oss ikke er like heldige!
Gjest Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Helt enig! Skulle gjerne ha byttet mine problemer med venners store problemer som egentlig bare er bagateller sett i større sammenheng. Er litt sann "du kan slanke deg, men jeg blir aldri frisk" eller " det er greit at du klager på lite søvn, men du har tross alt noen herlige barn!" Herlige barn har jeg også (";)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Jeg tenker ofte på hvor heldig jeg er, med to flotte barn, en mann som jeg er veldig glad i, familie og gode venner :-) Trives godt med livet mitt, og er svært klar over at jeg har det bra. Jeg vet nemlig hvordan det er å sitte i en sykehuskorridor mens de driver gjenopplivning på mannen min, og ikke vite om jeg skulle ende opp som enke mens jeg fortsatt var midt i 20-årene. Vi feiret ettårs bryllupsdag på hjerteovervåkningen :-) Er godt mulig dette gjør det lettere for meg å sette pris på all hverdagslykken :-) For det er jo veldig sårbart, alt dette vi tar for gitt. Det er et uttrykk som sier "Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det", og det er vel noe sant i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå