Meg med tre små prinsesser Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Oppdaget noen røde prikker i ansiktet til jenta mi da hun kom hjem fra barnehagen i dag. Sjekket resten av kroppen men så ingen fler. Hun hadde fått et par til da jeg skulle legge henne. Så nå har hun ca 9 prikker i ansiktet. De er ikke veskefylte enda. Målte feberen og hun hadde 39,2. Kan det vere vannkopper når hun bare har prikker i ansiktet? Hva annet kan det vere hvis det ikke er vannkopper?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Begge ungene har hatt denne sykdommen siste uka: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=396507 De hadde begge feber en dag, og så kom utslettet etterpå.
Meg med tre små prinsesser Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 I dag er feberen borte. Hun har fortsatt prikker. Men det er ikke komt noen nye. Kan se ut som det har komt veske i ene prikken. Men er vanskelig å si. Ser ut som en kvise på en måte. Har henne hjemme i dag. Hva kan dette vere? Skulle tro hun hadde fått flere prikker om det er vannkoper.
♥Snulder Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Noen får bare en prikk eller to:=) Kanskje din datter er en av de heldige!
La Perla Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 hvor bor dere? det går ihvertfall vannkopper i barnehagen til gutten min nå, i Bergen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå