Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Har fått streng beskjed om at jeg MÅ ha begge deler! Hehe
pandabjørn Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 jeg skal både ha slør og diadem.. hvem har du fått beskjed om at du må ha begge to ting da??
Junipien Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Nei, du må nok ikke ha begge. :-D Jeg personlig skal bare ha slør. Jeg er av den oppfatning at "less is more" på en slik dag. Jeg har naturperler i ører, rundt halsen og armbånd og det komplementerer kjolen veldig godt og blir ikke for mye. Man har lett for å "drukne" i slør, tiara, smykker, kjole, hansker etc og kjolen kommer ikke til sin rett. Lykke til med valget :-D
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 Mamma og min forlover som sier det =) Hehe.. Men det blir nok begge deler ja =)
Pappas fultreffer :) Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jepp, jeg skal ha slør og tiara. Men tiaraen er ikke så stor tror jeg Har bare sett den på bilder ennå Men jeg skal ikke ha store smykker og øredobber da, vil bare ha en liten stein akkurat i halsgropen, og låne mammas diamantøredobber
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Her tror jeg det blir tiara og blomster i håret. Ikke slør. Men du kan fint ha begge deler. Om du vil, da. Selv synes jeg det er penest å ha det så enkelt så mulig
Vannmann35 Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Jeg har også en mamma som insisterer på både slør og tiara - og det er greit for meg. Tror det bli flott. Ser for meg noe slikt som på dette bildet: http://www.haircomesthebride.com/images/2006%20Brides/Legacy-DianaPadraza3.jpg Synes det er vakkert :-) Skal ikke har smykker, armbånd eller hansker da - bare noen helt enkle små øredobber. Det er nok :-)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Jeg hadde begge deler. Men jeg hadde ikke smykke. Diamanter i ørene og ett enkelt "sveve" armbånd med perler. Tok igjen kjolen:-) Syns det kan bli litt over the top hvis en skal ha alt incl smykke og hansker.
flust Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Ingen av delene. Men har ganske store smykker. Og satser på å ha blomst, evt. silkebånd i håret.
kokelimonke Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Ingen av delene her heller; en blomst eller to i håret, enkelt perlesmykke og øredobber.
Miapus Skrevet 9. mai 2008 #12 Skrevet 9. mai 2008 Jeg skal ha "kort" slør og en hårbøyle tiara,det blir kjempe fint,var på prøvetime hos frisøren.Å,jeg gleder meg sånn!!
miss dani Skrevet 10. mai 2008 #13 Skrevet 10. mai 2008 Hei.. Jeg skal ha kort slør med tiara og hansker og smykke.. Men jeg skal bare ha det til vielsen er over.. og ta noen bilder med alt og deretter bare bilder med kjolen og smykke og tiara.. Det skal jeg ha på kvelden ut;)..
lutefisk Skrevet 10. mai 2008 #14 Skrevet 10. mai 2008 Jeg skal ikke ha tiara, rett og slett fordi jeg ikke er komfortabel med det. Jeg skal ha et enkelt slør ned til livet, men det napper jeg ut etter vielsen. Skal ha roser i håret :0)
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 11. mai 2008 #15 Skrevet 11. mai 2008 Jeg skal ha begge deler, men har en veldig enkel tiara, og skal ha en enkel frisyre. Så jeg synes ikke det blir overdådig, men naturlig til min stil ) Her kommer det jo litt ann på hvordan type man er, og hva man liker, så jeg synes man skal velge det man selv tror man vil føle seg komfortabel med ;o)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 11. mai 2008 #16 Skrevet 11. mai 2008 Begge deler her også Prøvde brudekjolen min for siste gang i går før bryllupet, og fant tiaraen jeg ville ha:) har en litt nostalgisk stil, er en helt nydelig kjole (er lov å si det eller? hehe:), men tiaraen er veldig enkel. En perlerad med stener og noen perler. Superfornøyd!! Og langt slør med pittesmå stener. Gleder meg SÅÅÅ til å gifte meg!!
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 11. mai 2008 #17 Skrevet 11. mai 2008 Her blir det begge deler:) Sløret jeg skal ha rekker meg ned til rumpa så det er ikke så markerende eller hva jeg skal si. Også skal jeg ha en gull tiara med swarkovski krystaller. Blir så fint atte. Gleder meg veldig:) Eneste dagen jeg virkelig kan pynte meg litt ekstra og føle meg som en "prinsesse".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå