Gå til innhold

Er det bare meg igjen?


april08baby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

neida,ikke alle:)jeg har termin idag!var skikkelig urven og dårlig inatt,men tilslutt sovna jeg...nå kjenner jeg ingenting:(tror det blir en mai baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er her jeg også. Har termin i morra, 30. april, men tror det blir en mai-baby. Håper det blir i løpet av denne uka da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo godt å høre at det ikke bare var meg igjen her... Synes alle føder. :-) blir helt misunnelig. I dag er det 5 dager over termin...

Hadde aldri trodd det skulle være en så stor påkjenning å gå over termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Count me in..

Termin på søndag, er strippet og en slimpropp fattigere. Masse maserier, men ikkeno med tak og fart i gitt...

Hadde ikke trodd det skulle bli så tungt, nei. Prøvde på forhånd å ikke henge oss for mye opp i termindatoen, men å passere den har gjort oss heeelt komatiserte. Vi bare sitter og stirrer i veggen; jeg, mannen min OG hunden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg også. Termin i dag, men det ser ut som om gutten foreløbig er svært så tilfreds med livet i magen. Viser ingen tegn til å ville komme ut enda i alle fall. Så det blir nok mai-baby her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer her jeg òg, er 8 dager over termin - ganske oppgitt nå ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.

 

Ler litt av dere. Er selv i maigjengen, 7 dager igjen til termin.

Vil bare ønske dere velkommen over. Ikke så ille i maigruppen heller.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler litt av dere??? Frekt! Håper noen ler av deg også, om du går over termin. Ekle kjerring.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er nå 2 dager over termin og klar som ett egg. Går å følger med hver eneste bevegelse og følelse i kroppen. Men prøver å fokusere på at så lenge han er der inne har han det bra. For han kommer jo ut hvis ikke, håper jeg. Gleder meg til å se det lille vidunderet:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 30 april - så det er jo ikke så veldig overraskende at det blir mai beibi istedenfor... Jeg venter i spenning, men det er lite med vonde kynnere og mensmurringer så jeg må nok vente en stund tipper jeg....

 

Har gått til modningsakkupunktur de siste ukene, senest idag og da satt hun alt hun kunnne av nåler som skulle føre energien nedover - så KANSKJE det skjer noe i løpet av ettermiddagen / kvelden - det er lov å håpe!!!

 

Vi nærmer oss iallefall allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...