Gå til innhold

Hvor mye ville dere betalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ho som skal passe junior under bryllupet, var dagmamma for han før han begynte i barnehagen..

Ho skal hente han etter vielsen, være med til fotograf, så ta han med hjem til seg hvor han skal overnatte og være til vi henter han rundt kl 14 dagen etter..

Hvor mye ville dere gitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En 1000-lapp hadde vel vært greit...

Skrevet

hømm.... Vi har tenkt å gi en flaske vin og kanskje en liten gave til dem som skal passe junior. Men de skal hente han etter middagen og passe han til dagen etter... Syns 1000 kr var mye jeg da...

Skrevet

vi kommer til å gi 1000,- hvis barnevakten skal ha Sander, skal hun ha linnea også så blir det noen hundrelapper ekstra tenker jeg..

synes ikke 1000,- er så mye :)

synes heller det du junimams* skal gi var i det minste laget :)

Skrevet

Synes det kommer an på hvor godt en kjenner vedkommende jeg. Er det en ansatt i barnehagen, sånn som Hl skal ha, er det kanskje naturlig å betale litt mer enn hvis det er godt kjente.

Må si at jeg hvis vi skulle passet barna til noen under bryllupet deres, hadde jeg ikke tatt i mot ei krone... Men hadde selvsagt vært hyggelig med en liten oppmerksomhet som en blomst, ei flaske vin etc i etterkant.

Skal tilby de som passer ungene våre penger selvsagt, men tror det er svært lite sannsynlig at de vil ha noe. Kjøper heller noe fint eller en opplevelse til dem.

Skrevet

vi skal ha en av de ansatte i sanders barnehage :) hadde tenkt å gi 1500,- om hun tar begge to ellers får hun 1000,- og hun skal ha sitt første barn i okt også.....så da får hun trena seg litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...