Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en test for en uke siden, og den var veldig uventet positiv. Og så var jeg hos legen idag. Er 8 uker på vei! milde måne! Sjekket bare for sikkerhets skyld, siden formen var litt snodig. En uke senere er jeg plutselig 2 mndr på vei. Er helt himmelfallen her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe!:D Gratulerer så mye da;)

Da har du jo bare 7 mnd igjen du da;) Deilig!;) Jeg fant det ut når jeg var 4 uker på vei, bare 4 dager siden:P men veldig sjokkk her og.. Bare så tidlige symptomer, så derfor jeg fant det ut så tidlig:)

Skrevet

takk! ja, gjør jo ikke noe at tiden ble kortet ned litt. Med første fant jeg det ut etter 5 uker, så føltes litt som jeg fikk tre uker gratis nå..hehe. Gratulerer til deg også! Stor stas! :D

Skrevet

Hehe, så deilig da;) Ingenting som er bedre enn det;) Fant det ut samtidig med førstemann, får visst litt for tidlig symptomer, kjenner det 1 uke etter befruktning:P Kan være det er vanlig for mange for alt jeg vet, men jeg føler det er veldig tidlig da...:P

Veldig stor stas!;) Hvor gammel er første din da?:)

Skrevet

Jeg slenger meg på "wow!", jeg har nettopp opplevd akkurat det samme... 8 uker på vei, helt gratis! Nå har jeg begynt å slappe av og være glad også, når det første sjokket har gitt seg...

Gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...