Herkules Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Er det bare vi som ikke vil vite hva det blir? Vi ville det ikke sist og det er jeg glad for og vil ikke vite nå. fetteren min fikk "feil" sist og det må være utrolig kjedelig
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Jeg er altfor nysgjerrig og utålmodig, så jeg klarer ikke å vente.. Tenkte veldig sånn før jeg ble gravid, at d "beste" var å ikke vite no før babyen plumper ut ved fødselen, men nå som jeg er gravid, måå jeg bare få svaret på UL! er så spent på hvem som bor inni magen min, og vil vite mest mulig om lille nurket..
Dizzy Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Vi skal ikke vite det , vi visste det ikke sist og alle gikk rundt å sa at de trodde det ble en gutt men det kom ei robust jente i stedet =0) jeg må innrømme at jeg har veldig lyst til å prøve sånn 3D ultralyd og da unngår man vel ikke å se det og siden samboern min er fast bestemt på å ikke vite så blir det vel ikke noen 3d på oss... er utrolig spennende å ikke vite da, så lenge de ser at alt er greit ellers er det nok for oss
Fuglehjertet Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Jeg vil ikke vite kjønnet, vi visste det ikke sist, og hos oss trodde "alle" at det kom ei lita pie, men han hadde snøtt da han kom, ja :-)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Var på UL forrige uke, og vi ville ikke vite kjønn.... Så det forblir en hemmelighet til i september.
Gjest Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Vi ville ikke vite med 1.mann, men denne gangen ville vi vite. Greit å prøve begge deler : )
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Vi vil heller ikke vite det, ville ikke det med førstemann heller. Men det virker som de fleste vil vite det nå, de som spør meg blir jo nesten sjokkert når jeg sier at vi ikke ville vite det...
pusi og lille pusi:) Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 vi vil heller ikke vite... syns d e greit å vente t fødselen, sell om æ e uuuuuuuuuuutroli nysjærri:)
marien - FØDEKLAR! Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Vi vil ikke vite det. Har heller ikke visst det med de to forrige. Jeg er også utrolig nysgjerrig, men akkurat dette synes vi begge er litt av spenningen med å gå gravid, det å gå å kjenne, gjette, føle osv.....
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Vi har bestemt oss for ikke å vite kjønnet. Synes det blir litt ekstra spennede da ;o) Er jo også vår første dette, men likevel merker jeg også at mange lurer litt på hvorfor vi ikke vil vite...
Herkules Skrevet 29. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. april 2008 Ja alle spør meg hvorfor jeg ikke vil vite det. mens alle eldre sier at de er helt enig med meg. Jeg syns det er så spennende og jeg koser meg med å ikke vite, dessuten er det virkelig ikke viktig for meg hva det blir. Sist hadde alle jeg kjente fått jente så når jeg så for meg en baby var det alltid jente, men jeg tenkte at statistisk sett så bør dette bli en gutt. Det var delte meninger blant venner om hva jeg ventet, men jeg fikk i alle fall en nydelig gutt. Vi har hørt og lest at man kan si i fra på 3D ul så slipper man å få vite noe. (de er veldig store på den tiden og da kan man fint se deler av kroppen på ul )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå