Gå til innhold

Legger du deg samtidig med mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller sitter du oppe for å få tid aleine?

Det gjør jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legger meg samtidig som sambo, men det er fordi det er blitt en vane, så kunne godt ha lagt meg senere oxo ;)

Skrevet

50/50 at en av oss sitter oppe litt lengre.

Skrevet

I helgene legger vi oss samtidig..

Han jobber kun natta, så på ukedagene legger jeg meg ensom og forlatt i senga hver kveld.. Hehe

Skrevet

Jeg har egentlig ganske mye alenetid, men sjeldent jeg gidder legge meg samtidig m han, for sånn ca to minutt etter vi har sagt elsker deg og natta så har han sovnet,så ligger jeg der å teller sauer...arggg!

Skrevet

Han legger seg somregel mellom klokka 19-22 på hverdager så sjelden vi legger oss sammen.

Skrevet

nå jobber sambo kveld/natt så gidder ikke å sitte oppe til kl 3 å vente på han:p

men eg pleier å være den siste i seng. litt deili med "tid for meg selv" i helgene legger vi oss stort sett sammen:)

Skrevet

Stort sett. Legger meg aldri før, og legger jeg meg etter han så blir det sååååå sent. Synes det er koslig å ligge litt våkne sammen, jeg. Har ikke behov for alene tid, da jeg i grunnen føler at jeg får dekket mine behov for å drive med mitt selv sammen med han. Sitter gjerne i samme rom og driver med hver vår ting. Hjelper at vi har flere tv'er også så vi kan se på hvert vårt program.

Skrevet

som regel gjør vi det, men jeg er så mye trøttere enn han, så har bestemt meg for at jeg må av og til legge meg litt tidl, blir jo så trøtt når minsten våkner. men syns det er kjedelig å ensomt å ligge meg alene...

Skrevet

Jepp, så nå sier jeg god natt. :o)

Skrevet

Sitter oppe litt ja, etter han er i seng. Men nå begynner han kl 05 morgenen på jobb, og D våkner ikke før 10. Sitter som oftest oppe til 1-2. Han legger seg rundt 22-23, noen ganger 00.

Sitter han oppe så sent så legger jeg meg sammen med han da :o)

Skrevet

Vi legger oss samtidig så og si hver kveld :) Det verste jeg vet er å bli vekket av at han kommer og legger seg kort tid etter at jeg har sovnet, da sliter jeg sååå med å få sove igjen.

Dessuten er det jo koselig (på mange måter) å legge seg samtidig!

Skrevet

Vi legger oss samtidig så sant han ikke er å jobb e.l:o)

Skrevet

Legger oss alltid sammen. Er så koselige di samtalene vi har når vi har lagt oss.

Skrevet

Legger meg så og si alltid samtidig med han.. har ikke så mye behov for alenetid egentlig , han jobber såå mye for tida. Men noen ganger angrer jeg meg for at jeg ikke ble sittende oppe littt til , han sovner så fort :P

Skrevet

Jeg prøver avogtil å vente på han, men må som regel kaste inn håndkledet og legge meg først, så her i huset er det nok han som trenger litt alenetid

Skrevet

Vi legger oss samtidig, elsker stunden da jeg krøller meg inn i armhulen hans:-)

Skrevet

hehe hos oss er det omvendt.. Jeg legger meg, og han kan komme 5min etterpå, da ligger jeg langt i drømmeland..

Prøver å vente på han, men ikke alltid så lett når jeg er trøtt og han ikke. Han er sjømann, så når han er hjemme, er han jo hjemme.. har lett blitt sene kvelder på begge 2 når han er hjemme. Nå har jeg imidlertid begynt i arbeid, så da må jeg nok legge meg tidligere...

Skrevet

yepp. når vi er hjemme begge to, så i 90% av tilfellene. Av og til legger han seg tidligere enn meg og da gidde jeg ikke legge meg med mindre jeg 'skal ha noe'

Skrevet

Ja, når han er hjemme så legger vi oss alltid sammen....får mer enn nok alenetid når han er på jobb, så når jeg endelig har ham her så.... ;-))))

Skrevet

Ja vi legger oss samtidig. Har tid for meg selv på dagen, når lillegutt sover f.eks. Ligger som regel å prater en stund i sengen, syntes det er koselig å få litt kos å være sammen bare oss uten ugen. Kunne ikke tenkt meg å legge meg aleiene .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...