Gå til innhold

Uff.... Er blitt helt tullete i hodet jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare i 1pp, og tenkte før vi begynte prøvinga, at det blir når det blir. Skal IKKE stresse med det på noe slags vis. Men hvordan gikk det??? Jeg tenker ikke på annet!!!! Og er allerede blitt avhengig av denne siden!! Inni hodet mitt surrer det tanker om el, temping, mens, graviditet, babyer osv. osv. Greier bare ikke å la være, har så lyst å bli gravid!!!! Håper det skjer SNART!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, som å lese om meg ;)

du er ikke den eneste, annonnnymmiaaa! ;)

Skrevet

Kjenner meg såååå igjen i det du skriver. Helt hekta.:) Begreper som eggløsning har fått et helt annet innhold de siste mnd.

Håper at det blir full klaff for oss snart. Lykke til.

Skrevet

Åh, jeg føler SÅ med deg! Har det akkurat likens! Og enda har jeg ikke begynt prøvingen.. Sitter å venter på første mens etter pilleslutte.. Er her hele tiden når jeg er hjemme. Blitt avhening:p Og alt jeg tenker på er når TR har tenkt å komme. Og hva anner jeg enn kan bekymrer meg for.

Sukk..

Skrevet

Da er vi 4....sikker på at jeg stresser de stakkars eggene mine istykker ;)

Skrevet

Ser at vi er mange som passer inn her... ;-)

Skrevet

veldig deilig å ha noen å "prate" m..ekstra kjedelig når veninner prøver samtidig og blir gravide m en gang..SELV OM jeg selvfølgelig er super happy på deres vegne :) mensen 8mai(om den kommer) og prøving uken etter 17mai...sååå lenge å vente

Skrevet

Velkommen i klubben! Sånn har jeg også hatt det. Man blir rett og slett skrullete!

Skrevet

Kjipt når det "ser ut som alle andre" klarer det,men ikke en selv. Her inne er det jo mange som plages. Godt å ha andre å lene seg på da:)

For min del, har jeg ingen andre venninner som prøver. De føler seg vel at de ikke er ferdig med å feste rundt og slikt. Jeg for min del var ferdig med sånt for flere år siden, og føler meg klar:) Så nå må bare kroppen bli klar også:)

Skrevet

slenger meg på jeg oxo :) er det mulig og bli sååå tullete ja ... jeg skulle absolutt ikke stresse og ta livet med ro *hihi* yeah right !!!

nå skal jeg stikke bort til en veninde som fødte for 2 uker siden ... HÆRLIG rett å slett :) så får bli enda litt mer babysyk :)

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene!!! :-)

Skrevet

da er det ikke bare jeg som er gal heller:P Nå har jeg EL 1 mai.. nå må d skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...