Gjest Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 håper noen kan svare meg som nevnt tidligere vil jeg og sambo gjerne ha nr 2, altså en 09baby fra før har vi en sønn som snart er 2 år. Hadde mens sist 10 april og el 24, regelmessig syklus (stort sett, fraviker kanskje med et par dager nå og da, men aldri mer enn det), i de siste dagene har jeg hatt murringer i magen og lurer på om det kan være tegn på graviditet? sterke murringer (pleier ikke ha el-smerter lenger) jeg har jo vært gravid før og lurte på om jeg kanskje da kunne føle symptomene tidligere enn ellers.. vet at el er over! ellers føler jeg meg litt daff og sliten, håper selvsagt at det er en bolle i ovnen,men vi får se takk for svar ^^,
Gjest Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 glemte å nevne at jeg har smerter også i korsryggen (kan nesten beskrives som svake rier) og stikkninger i den ene hofta.
Collette Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Akkurat sånn hadde jeg det også og jeg testet positivt i går. :-)
Gjest Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 ååh, kanskje jeg er heldig da!!! tør ikke håpe, men innerst inne føler jeg meg gravid ^^, håper på positivt svar ^^,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå