Gå til innhold

Noen fler som sliter med spising?


Bilingüe

Anbefalte innlegg

Uke 30.

Jeg syns det er vanskelig å få spist ordentlig om dagene. Det går bra med frokost, lunsj og som regel middag. Men så er det akkurat som om jeg har fylt opp magen for dagen, og er stappmett til jeg legger meg. Føler jeg beveger meg omtrent som før, og mengden mat er omtrent som før (bortsett fra et måltid mindre). Bør kanskje prøve med mindre måltider, men da sitter jeg jo sulten igjen! Er som om maten liksom ikke går gjennom systemet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler det på akkurat samme måte, etter middag er det liksom ikke plass til mere enn en banan eller ett eple, bare for å få i meg noe før jeg legger meg. har prøvd å spise mindre måltider men, da går jeg rundt og er sulten hehe.. men men har hørt det er normalt så...

 

Noen flere som får hikke når en har spist seg "mette"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, skulle ønske jeg var sånn. Jeg blir så sulten på kvelden jeg. Er ikke flink nok til å få i meg frokost, men sånn har jeg alltid værr. Spiser lunsj og middag, men kl 20-21 blir jeg sulten igjen - og da har jeg telt timer allerede altså (passet på at det i hvert fall er tre timer siden sist, he he). Da blir det noen brødskiver eller musli. Samboeren bare riseter på hodet av meg. "Jeg er sulten jeg" er blitt det han hører mest fra meg for tiden, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ulvehunger midt på natta jeg....utrolig slitsomt å våkne av en mage som romler, og stå og rote i kjøleskapet midt på natta, trøtt i trynet og i halvsvime. Har blitt noen merkelige måltider i det siste! :) Men må man, så må man..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, jeg har desverre alt for stor matlyst. Kiloene bare fyker på.. Søthungeren er også ekstremt ofte tilstede... Bra det ikke er alt for lenge igjen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er så liten plass i magen lønner det seg å spise små måltider ofte ,selvom det ikke er så lett. Jeg er kjempesulten på morgenen og spiser mest da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 32+4.

Mat er bare kvalmt!! Skulle ønske at jeg kunne klart å spise jevnere. Blir så fort uvel, får halsbrann og sure oppstøt. Guffent! Er veldig god på is da....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...