Monajenten Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Altså, de vet jo ikke hvem Ungkaren er før de er med i programmet. Og jeg syns det er utrolig rart at ALLE liksom digger ham. Personlig hadde jeg blitt skuffet for Stig er ikke min type i det hele tatt. Men blir man liksom automatisk skikkelig hipp på fyren, fordi man er med i programmet?
NoDoubt Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Tror nok konkurranse innstinktet leder godt an.
cherry coke Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Hehe...har lurt på det samme selv. Tror det har mye med konkurranseinstinkt å gjøre.
Makka Pakka Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 De som har meldt seg på har vel et stort ønske om å komme på tv. Og hvis man vil komme mest mulig på tv så må man vel presse fram en liten beundring for ungkaren sånn at han også vil ha "deg" der..
Mamma til tre søte Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Jeg har tenkt på det samme. Ville ikke falt for Stig jeg heller, selv om han virker kjempehyggelig. Ikke min type i det hele tatt. Tror det må være konkurranseinstinktet som slår inn?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Han er altfor "glætt" han Stig der...... Altfor mye "jeg er kjekk, jeg vet det og jeg bruker det"!... takler ikke slike "glætte" typer.......
Monajenten Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 Ja det er vel mest sannsynlig det. Men syns likevel det er rart, jeg hadde ikke klart å lyge på meg en forelskelse liksom, men det er jo helt sikkert en veldig spesiell stemning. Akkurat som når man ser alle som driver og sipper på Idolauditionen om de ikke kommer videre, og tenker herreguuud. Jeg har selv vært på audition og det er jo faktisk helt jævlig.
*ale* Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆsj!!!! HAn er så sleip!!! Gleder meg til å se om det er noe oppi hodet og... Hadde klaska han over øra.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå