Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 hei.. idag var storesøster(15mnd) litt uheldig og puttet fingeren inn i øye til lillebror(5mnd), øye hans rant og rant og han grein og grein. nåsover han og det virker ut som han ikke har vondt.. men, bør jeg kontakte lege forsikerhets sjull??
susa :) Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 hvis du er i tvil så kontakt lege. Bedre å ringe en gang for mye enn for lite syns nå jeg.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Hvis han ikke viser noe tegn til at det plager han i morra, har det nok gått greit ) I motsatt fall ville jeg ringt legen og hørt.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 takk for svar... då kan jeg se han an imorgen.. jeg var ikke hjemma når det sjedde.så jeg har ikke fått sett på han. bør jeg vekke han å se etter??
SaftSuse *Overtid* Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Så lenge han har sovnet har han nok ikke vondt, så jeg ville latt han sove ) Men om magefølelsen din sier noe annet, følger du den ;-)
Legekjærringa Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 hvis han har problemer med øyet i morgen tidlig bør du konatakte lege; dvs. ikke åpner det helt eller det renner....det kan gjøre vondt å få til og med en bitteliten skade på øye. Men du vil merke om han er påvirket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå