Gå til innhold

Ammetopper, damer...... Er de verdt å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns de virker så smarte (unntatt de fra HM) men har aldri sett noen bruke de?

Er de bare noe herk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brukte det hele tiden =) også de fra hm

Skrevet

Jeg hadde 2 fra mamaLicious når jeg ammet, og var kjempefornøyd! Slapp å blotte magen ute blandt folk ;)

Skrevet

Jeg brukte slike fra boob i slutten av svangerskapet (dro den klaffen ned over magen) og de første månedene jeg ammet. Etter det ble det overflødig.

Skrevet

Ammetopper er flotters det. Hadde 3-4 stk jeg hadde god bruk for. Kjøpte ikke på H&M så de aner jeg ikke hvordan er, men kjøpte på mammabutikk.

Skrevet

Jeg brukte det masse så lenge jeg fullammet- også de fra HM, syntes de var fine, jeg. Praktisk å ikke måtte slippe genseren i hodet på den lille mens han/hun spiser.

Skrevet

Nja.... Syns de gled litt opp når det ikke passet også jeg! Litt sånn "oj, der var puppen ute IGJEN!"

Skrevet

Jeg sier som jeg sa i det andre innlegget: singlet som du drar nedover, så slipper du å vise magen og en vanlig topp du drar oppover, hvertfall mye billigere enn de ammetoppene jeg fant andre steder enn hm

Skrevet

Å, NEI, hi hi! Moro på butikken!!!! ha ha ha! Ble betenkt nå, ja.

Skrevet

Jeg synes de var gull verdt og kjøpte mange fra BOOB. Skal selge mine hvis du er interessert i å kjøpe brukt.

Skrevet

Signerer Mamman til lille nurket! Vanlig singlet syns jeg deffinitivt er best! :)

Skrevet

Jeg hadde noen dyre,fine amme-bh`er fra Lindex.

Og noen enkle,behagelige vanlige bh`er uten bøyle fra Sparkjøp..

Jeg brukte for det meste de fra Sparkjøp.De var så gode å ha på,og enkle å bruke.Ble bare klatt med de andre syns jeg!

Skrevet

Ja jeg kjøper gjerne brukt. Størrelse S bruker jeg i Boob. Kanskje M, har ikke prøvd. annet enn S.

Skrevet

Jeg brukte ammetopp fra Boob og bruker den enda selv om det er lenge siden jeg sluttet å amme. Nå bruker jeg den som pysj.

Skrevet

Ammetopp....tenker du da på BH-topp eller sånn T-skjorte/jumper aktig sak? Skal fortelle mine erfaringer med begge. Når det gjelder førstnevnte BHammetoppen ;) Så er det noe jeg vil anbefale og det er cocoon ammetoppene som man får kjøpt på laredoute.no. Mye, deilige og passe elastiske. Herlige å bruke på natten, og gi god støtte også, når du vil slappe av på dagen.

Når det gjelder slike ammejumpere/t-skjorter, så må jeg si at det for meg var bortkasta penger. Likte dem ikke. Synes faktisk det er mer praktisk med vanlige jumpere/T-skjorter når man skal amme.

Skrevet

Ja det var gensere/topper jeg tenkte på, ikke BHer. Skal sjekke Cocoon...

Skrevet

De jeg har er i M og L, så da blir de kanskje for store.

Skrevet

Ja de gjør nok det. Prøvde den jeg kjøpte i str S i dag, og den satt bra over puppene nå som jeg har en del vann i kroppen. Etter fødsel blir jeg tynnere men med større pupper så jeg regner med at S er riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...