Budeia og lillegutt Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Er det noen flere som er plaget med hyppige mareritt om natten?? Jeg har det ca annen hver natt, og det handler sjelden eller aldri om babyen eller barn, som jeg vet man kan ha mareritt om på denne tiden. Neida, det er stygge menn som er ute etter å drepe, og gjenferd som hyler og besetter kroppen min.. Huff.. Må vekke samboeren min om nettene når jeg skal på do (som er 3 ganger om natten, off) og får sjelden sove igjen.. Begynner å bli utslitt av dette.. Noen som vet om dette er vanlig, og som evt har noen gode råd??
lykkelykkelykkelykke Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Jeg har faktisk alltid vært plaget av det ,men dte har kommet enda mer nå....si fra hvis du vet da ,grunnen til det kommer ....begynner å bli litt sliten og lei jeg også
Sol Skippertaksdronning Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 hm, ikke mareritt i den forstand, her går det på at typen drar på ferie med andre jenter-og ikke fatter at jeg blir sur:) skikkelige saklige greier:)
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Hei, vil bare si at du ikke er den eneste. Jeg pleier sjelden å huske hva jeg har drømt, men nå de siste par mnd har jeg mareritt mange ganger i uka (er 18+5). Sjelden om barnet. Det har bare vært et par ganger, men jeg drømmer mange forferdelige ting om kjæresten min, familien min, meg selv etc. Er ikke noe gøy i det hele tatt. Våkner opp utslitt og redd. Du kan jo ihvertfall være glad for at du har noen som kan gi litt trøst og støtte da :-) (Selv bor jeg alene.). Jeg prøver å slappe helt av, tømme hodet og lese et eller annet helt ufarlig som et interiørblad el. for å ha noe annet å tenke på i det jeg sovner. Vet ikke om det hjelper, men er ihvertfall ikke så stressa før søvnen kommer.
Budeia og lillegutt Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Det var gode råd.. Takk skal du ha.. Får ta med meg et blad på senga i kveld da:) Samboeren min jobber borte i ukene, så er kun i helgene jeg kan plage han om nettene:) Gruer meg til å legge meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå