Koseklompen Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Mini her skravler som baqre det, men er ikke alltid vi får med oss hva som blir sagt Kan en del ord..og har artige varianter på andre ord ..
winneboo Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Ja desverre så er hun flink til å prate. Nytter ikke holde noe hemmelig her i heimen hvertfall. Da vet alle det dagen etterpå, alt fra barnehageansatte til besteforeldre. Hun var ikke så kjapp i begynnelsen men etter 2 år så bare ramla alt ut.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Hihi din lille jente er jo så søt da Charlie *Emma sin* Tror hun fortalte meg tuuuusen ganger hva som var Emma sitt:D hihi såååå nydelig...
cherry coke Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Hun har snakket helt rent med r siden før hun ble 2. Og hun snakker i et rasende tempo=)
Gjest Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Nei, det er han ikke, så nå skal han til både språkkontroll og hørselstest. Søsteren snakket rent og flytende fra hun var under to år. Går ikke an å få to sånne, trøster jeg meg med;-)
winneboo Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Hehe nå sier hun faktisk ikke navnet sitt så mye. Nå har hun begynt å si jeg,meg osv. Ble helt stressa av henne før for hun stamma ofte når hun skulle si noe hun skulle ha: em em em em EMMA sin det jo!! hehe
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Hihi syntes det var søtt jeg, og hun ville veldig gjerne vise meg alt:) Hærlig jente:)
Mille** Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Jepp, hun prater veldig rent og kan uendelig mange ord. Men tatovering greier hun ikke si, det blir tantomering. Har fått seg elias tantomering skjønner du. ;o)
Gjest Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Ja hun er veldig flink til å prate utrolig morsomt!
*ale* Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 Prater noe rent og tydelig, og masse babbel... hehe-.. Skikkelig skravlebøtte.. Han sier tatoeeeeeering... (har også fått eliastattis;)) Og kom i dag og sa.. Mamma , æ har fjertebæsja i bleien.... hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå