Gå til innhold

HEHEHEHEHEHEHEHE!!!! UNGKAREN!!!! :D:D:D:D:D:D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guuuuuuuuuuuuuud så flaut.

Vet ikke hvem som er værst jeg.di voksene eller unge......

Skrevet

JA rett og slett PINLIG!!!

Veksler mellom å snu meg bort og le meg i hel!!!

Skrevet

HEHEHEHE, så det er ikke bare MEG som ikke klarer/tør å se på hele tiden ;D;D;D;D

Skrevet

Synes de 20 åringene er så pinlige!!

Skrevet

Ååå, det er såå bra!!! Spes. nå som de er litt fulle. Desperate damer er herlige! Og han stakkers karen da. Så kåt at han ikke vet hvor han skal gjøre av seg:-)

Skrevet

Jeg blir så utrolig flau av å se det programmet,, på mange måter synes jeg faktisk de på 40 er værst. Det er så tudelig at de føler seg truet til enhver tid og i tillegg så er de jo skikkelig fjortiser selv når alt kommer til alt hehehe "Du har så peeeen munn assa"

Skrevet

Syns nå både de på 20 og 40 virker litt desperate jeg da! Så flaut att de tørr oppføre seg sånn.. Stig må jo virkelig få trua nå! hehe=)

Skrevet

Så pinlig at jeg faktisk gikk og skifta på senga i stedet for å se...

DA er det ille!!!!

Skrevet

Det er ganske ondt flaut å se på ja!!!

Vet heller ikke hvem som er verst.

20åringen tar det litt for gitt at han liker de best, menss 40åringen bare egentlig virker helt desperat :)

Skrevet

Jeg får helt fnatt av sånt!!! Ikke minst at de sier takk for at de blir valgt! Takk liksom!!!!! Herregud!! Aldri om jeg hadde slåss på den måten for en mann, patetisk! Men ler godt av hvor knust enkelte presterer å bli av å ikke bli valgt. Hvor forelsket er det mulig å bli etter en uke liksom?? Teite bærter......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...