snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 jeg kjenner mangen som har fått i lære tiden men ikke vært noe problem... jeg vil høre endres mening og erfaringer.. blir 21 jeg og han 24
malla85 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 En venninne av meg fikk da ho var ferdig med første året i lære. Hadde et "fri" år da ho føda og etterpå. Så begynte hun på siste året og fikk fagbrevet sitt. Så du må gjøre hva du føler for. Hva som er riktig for deg.
Promp Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Jeg fikk barn i min læretid. Ulempen min var at jeg ikke mottok fødselspenger i og med at jeg gikk på yrkesrettet attføring. Men hvis du mottar lærlingelønn vil du jo faktisk kunne motta fødselspenger! Og er det gjennomtenkt er det jo ikke noe problem? Men, i og med at du er 21 år, og har kanskje en læretid på 3 år...? Så da ville jeg vel heller ha ventet til du er ferdig. Det er tungt å gå på igjen etter permisjonen, men det er innstillingen det kommer an på. Jeg var 28 år når jeg fikk nr 1, og syntes dermed det var på tide med et barn i livet vårt. Lykke til med valget ditt!
Klar=) Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Jeg fikk første midt i læretiden. Gikk veldig fint det:) Var en del sykemeldt, men dette fikk jeg jo ta igjen etter permisjonen. Ikke glem at du kan søke om fødselsstipend når du er lærling og får barn. Jeg fikk faktisk mer utbetalt i måneden når jeg hadde permisjon enn når jeg gikk tilbake på jobb etter at permisjonen var slutt.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 jeg er ferdig 09.09 vist vi ikke får barn nå...men tror de hadde gått bra å fått nå.... vist vi blir gravid evt neste mnd kommer babyen i feb da har jeg 7 mnd i gjenn ca... pluss jeg må slutte litt før og ved evt er dorlig under svangerskapet men de tar man jo i gjenn:) takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå