Gå til innhold

jeg drikker flere glass pepsiMax om dagen og ammer..men

Anbefalte innlegg

Skrevet

det ser uts om det går helt fint for lille nurket..Noen andre som helt fint kan drikke "brus"uten at barnet får magevondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heller innepå med cola hver dag jeg...Ikke noe problem, men var forsiktig til å begynne med, men drakk cola med førstemann, men da ammet jeg ikke...

Går overraskende bra... :o)

Skrevet

Holdt meg unne de første ukene, men nå drikker jeg når jeg vil. Går helt fint! Sover som en prinsesse dagen lang/natt og lite skriking. Spiser taco også. Men derimot druer og druejuice holder jeg meg langt unna ;-)

Tror nok ofte denne "magevondten" handler om trøtthet hos barnet...

Skrevet

Drikker også mye pepsi max, holdt meg borte de 3 første mnd, men så gikk det voldsomt fint :-) Nå spiser jeg alt.

Skrevet

Fra lillegutt var 10 uker har jeg kunnet spise og drikke hva jeg vil uten at han har fått vondt i magen.

Skrevet

Fikk lyst på pepsi max nå....

Skrevet

hehe - har fått beskjed fra sykehuset (barsel) om å drikke en halv liter cola om dagen jeg. Jeg liker ikke kaffe og de mente jeg burde få i meg litt koffein hver dag.....

Skrevet

Heeeeeldiggris!!!!!

Jeg er egentlig avhengig av Cola eller Pepsi.... men gullet mitt får vondt i magen hvis jeg drikker kullsyre!!!!

Uff, sånn sett gleder jeg meg til å bli ferdig med ammingen.... da trenger jeg ikke å tenke på sånt lenger!!!!

Skrevet

Sist gang kunne jeg nesten ikke spise eller drikke noe før min kolikkunge reagerte på det. Denne gangen har jeg en veldig fornøyd unge som lar meg spise og drikke alt jeg vil uten at hun reagerer. Til og med rå løk kan jeg spise.

Skrevet

Å, som jeg fikk lyst på Pepsi Max nå.

Ammer også, men kan ikke drikke mye brus nei. Prøvde en helg uten og det var stor forkjell ja. Så nå er det 1 eller 2 glass, men ikke cola brus- og jeg vanner den litt ut så noe av kullsyren forsvinner- da er det ikke så hardt for magen hans.

Gleder meg til å drikke et glass kald Pepsi Max med isbiter igjen, får vente til jeg ikke fullammer da... (eller gi mme en helg bare for å kose meg, og pumpe ut melken min, hehe.... )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...