Gå til innhold

trenger gode råd i fht å gi flaske...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få gutten min på 5mnd til å ta flaske?? har prøvd alle mulige merker - dr.brown, avent, tomee tippee...you name it! har prøvd med både mm og mme, men han tar den ikke! jeg blir sprø snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også problemer med å gi flaske til min lille jente. Jeg fikk et tips om å prøve mam flaskene. der er tuppen laget av latex og ligner på en pupp. Dette funket fint hos meg. og et annet råd er at kanksje det funker viss far prøver, siden han da firbinder deg med pupp.

Skrevet

Vi bruker MAM sine flasker. Snuppa ville ikke ta noen andre, men MAM-flaskene har brei tut, fremfor lang og smal tut som de aller fleste flasker har, så jeg tror nok den er lettere å drikke av. Lykke til :)

Skrevet

enig ang. mamflaskene. min ville heller ikke ha andre flasker enn disse. han fikk ikke sugetak på avent sine flasker. de er jo trill runde og harde.

smokkene på mam er mykere og har en litt flatere tupp slik at babyen får bedre sugetak. den skal visstnok være utformet for å minne om en pupp;) dessuten slipper man å ordne med lufta i flaska for mam har luftventiler i bunn som hindrer vakuum.

NB!!!! man får kjøpt løse mamsmokker på butikken og de passer til aventflasker. anbefaler alikevel IKKE at man bruker disse smokkene på aventflaskene. de er som sagt mye mykere enn aventsmokk og vil bli sugd flate pga. vakuum med en gang. mamsmokk passer best på mamflasker;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...