sivojento Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Hei alle sammen! Jeg vurderer å begynne å studere til høsten, men trenger noen råd. Da mannen min ikke kan flytte hjemmefra, må jeg flytte alene. Jeg er bestemt på at jeg ikke kan kombinere studenttilværelsen med "alenemamma"-rollen, så barnet må bli hjemme mede far. Jeg lurer på om det finnes et sted hvor man kan få støtte til leilighet o.l.? Jeg kan jo ikke bo i kollektiv som andre studenter, for da kan ikke mann og barn besøke meg en helg eller uke... Noen som har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Hva med å studere desentralisert? Tviler på at du får stønad til å leie leilighet borte fra hjemmet, om du ikke har veldig spesielle grunner for det. Ellers er det nok studielån som du kanskje kan få...
Ali kurerer gruff Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 anbefaler deg å ta kontakt med studensamskipsnaden på den skolen du har tenkt å begynne på. de har ofte tilbud til slike i samme situasjon. Vet flere også har tilbud om egen barnehage og slike ting. Kontakt de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå