Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det første grøtmåltidet er etablert, begynner man da å introdusere ett grøtmåltid til, eller gir man middagsmat da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi startet med middag, mest for at hun skulle få smake andre smaker.. Har hørt at de lettere kan bli kresne hvis de bare spiser grøt for lenge, men det er ikke noe jeg vet altså...!!

Skrevet

Hvordan gjorde dere det da dere startet med middag da? Gav dere fra glass, hvor mye?

Skrevet

vi fikk beskjed om grøt morgen og kveld i 14 dager, så starte med middag når grøten var på plass. Mi hs sa at vi velger selvf selv hva vi vil gi til middag, om det er kjøpe glass eller hjemmelaget, men at det er veldig vanlig at kjøpeglass fører til kresne unger..

Skrevet

Jeg har laget middag selv. Mest fordi det er både enkelt og billig. Fryser ned i porsjoner. Har kjøpt noen glass sånn at jeg har til å fryse ned i::)) Begynte med 1/2 glass, og etter 1 uke fikk hun spise det hun ville av et helt glass. Nå går det ned på høykant. HUn drikker vann til maten og får pupp etterpå hvis hun vil ha... En annen fordel med hjemmelaget er at du kan introdusere en og en matvare.. Så vet du hvis det er noe barnet ikke liker/tåler og akkurat hva det er. Men kjøpemat er praktisk hvis en har dårlig tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...