Gå til innhold

Muggs-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har den kommet, auuuuu!!

Gi meg mot..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig å ha hodepine uten hjerne?

Skrevet

No brain, no pain. Og gi nå faen i å kuppe tråden min, di skrævsylte.

Skrevet

Nei nå tar jeg kvelden. Så kan dere fortsette å kaste barnsligheter til hverandre og dritt til andre, uten at det er voksne her til å minne dere på hvor idiotiske dere er. Mannen min ligger klar. My sixpack...iiiihaaaaaaaaa :P

Ha en fortreffelig drittprat i natt.

Skrevet

Snakker du om deg selv nå igjen? Rart du ikke blir lei, vi andre ble faktisk lei deg for lenge siden allerede.

Og Balooa, jeg kan ikke gi deg mot, for jeg har ikke noe selv engang. Bare blåmerker herfra til evigheten (lidelsesbilder fremvises mot et mindre vederlag).

Skrevet

Wow, akkurat da jeg trodde du ikke kunne bli mer patetisk, overgikk du faktisk deg selv. Gratulerer.

Skrevet

Takk kjære tits for brain. Tar det som et kompliment! :P

Skrevet

Supha du kan dra til helvete og forbli der.

Digris! Synd at du ikke kan motivere.. Har du hatt den lenge forresten?

Skrevet

Godt spørsmål, kanskje et par uker? Men begynte først å bruke den i midten av forrige uke, og så tok det to eller tre dager før jeg var så kvesta at jeg måtte ha pause frem til nå.

Skal begynne igjen i morgen, da. Klarer du å holde på lenge av gangen, forresten? Jeg har vel pers på ett minutt, men det er mest fordi at da gjør det så vondt at jeg slipper den med vilje.

Skrevet

Jeg fikk den i dag og satte den sammen full av mot, holdt på i fem min. ca og måtte stoppe da noen våknet, tenkte "Haha dette er jo en lek!!" og skulle til å fortsette glansen i stad da jeg etter et halvt sekund innså at det var klin umulig.

Skrevet

Fem minutter?!

Haha, første gang jeg prøvde holdt jeg vel i fem sekunder, ca.

Skrevet

Jg har øvd.. med pingleversjonen.

Skrevet

Da er jeg ikke like imponert lenger allikevel.

Hilsen særs rusten, ikke øvd siden... 1987?

Skrevet

Ooooh yeah baby, jeg er bare super azz!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...