Gå til innhold

Klikker snart!!!

*bombobadilla*m*BABY<3+spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en gammel kollega i dag som ikke visste at jeg var gravid. Han sa: "Oi,jøssameg som du har lagt det ut siden sist!". Ha ha. Ja ja. Veeeldig morsomt måte å kommentere at jeg er gravid på, men jeg begynnner å bli vant til det... "Jada, svarer jeg, jeg har bare 7-8 uker igjen så det hjelper på nå ja". "Men du har jo lagt deg ut noe voldsomt! Du er jo megasvær!" fortsetter han. Hva faen skal man si til det?!? "Eh, nei jeg er ikke sååå svær skjønner du, det er bare du som er komplett idiot som ikke skjønner at jeg faktisk har et barn der inne!!!"

Ble stående å bare ta imot den ene kommentaren mer sårende enn den andre... Begynner å bli TEMMELIG lei av at folk tror de bare kan lire av seg den ene kommentaren etter den andre bare fordi vi er gravide!! Vi er da vel ikke fritt vil forde!! Og hvorfor i alle dager er folk interessert i hvor mange kilo jeg har gått opp?!?!?!? Kan det ikke være revnende likegyldig!?! FAEN så dumme folk er.... Måtte bare blåse ut litt....... :-) Puh....

Tar gjerne imot kreative forslag på svar man kan bruke når man blir stilt til veggs av folk som lurer på kilo og som ellers har veldig lyst til å kommentere kroppen min....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååh han hadde fått klar beskjed om at han bør bynne å lete opp skamvettet sin fra kloakken å gi det en rundvask fra meg om han hadde gjort det der. makan......

eneste jeg har hørt er fra ei på jobb når jeg var ca 25uker på vei om at dææææææng jeg kom til å bli diiiiiger på slutten (uke 38 å har gått opp 4kg bare...pga kvaaalme, kjeeempesvær ja.....)

å så synes ene naboen min at jeg har blit diger da, hihi, men tror hu bare mener diger mage gitt.

det han kompisen din der sier, er jo rett å slett sylfrekt samme faen om en er gravid eller ikke!

du er helt sikkert knallflott, å han dusten der har ikke peiling...

Skrevet

"burde da klart å trimme vekk juleribba til nå vel? er snart badesesong vettu!"

får si noe sånt :P

Skrevet

Helt utrolig... Men hva med å bare stille og rolig svare: "I like måte"? Hadde likt å sett ansiktet hans da?

Skrevet

ja. svar: "du og! hva er din unnskylding?" :P. Men d går vel ikke visst han er en spikkefjøl da men..hehe

Skrevet

ja, ikke sant, hvorfor kan hvem som helst komme bort å kommentere oss. folk går jo ikke bort til de som er overvektige og sier det rett ut at de er pokker meg store...men folk kan visst gjøre som de vil når vi går gravide, si alt mulig, og det kan faktisk såre...

Skrevet

Har fått høre at jeg er veldig stor over magen (men dette fra to gode venniner og hun ene "mobba" jeg litt for hun ble så stor med siste sin så er mere sånn "hevn" på tull det går i hos oss men som sagt dette er gode venniner og da klarer jeg ikke ta det til meg på en vond måte).

Men når det kommer folk som er mere "bekjente" og sier oj så stor du er blitt da, skal du ha to eller også ler dem da blir jeg litt irritert for jeg er ikke så stor, og det er veldig mangen som lurer på vekta av folk jeg knapt kjenner, sist la jeg på meg 33 kg og er laaangt unna det denne gangen (kan jo fort endre seg 11 uker igjen) og er langt i fra så stor som jeg var da, men virker nesten som man er litt allemanseie når man går gravid og at folk kan si hva som helst om magen din uten at det betyr noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...