rooosey Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 hei jeg lurer på om det er feste blødning eller om at det er mens 1 -2 uke for tidlig. I går begynte jeg å blø litt (brunt og så ha det gått over til litt svak mens lignende) jeg har en syklus på ca 5 uker tror jeg og det er jo midt i nå. så forsår ikke noe testet i dag midt på dagen, og den viste en skygge strek på rfsu sin test! men likevel! noen flere som har opplevd noe slikt
Løvinna30 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 min "opplevelse" for noen dager siden var brun utflod også lysere etterpå.. Desverre var det mensen på meg :-(
rooosey Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 huff det er så kjipt! tror det er det som skjer nå igjen med meg også! blir gal av denne ventinga og testinga:) har mista i uke 5 og måtte føde en gutt i uke 19 som ikke hadde nyrer. så ønsket er sååååå ufattelig stort om å bli gravid igjen
Løvinna30 Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 åisann, ja vi får håpe det går bra og at det gror en sliten spire på oss snart=)
rooosey Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2008 dytter opp! flere som kan legge inn svar??? please
Mikkemafian Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Jeg hadde litt blødning på den tiden i syklusen etter IVF-behandling. Da var det nok en festeblødning, for spiren satt den:)
rooosey Skrevet 28. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. april 2008 hvordan er slike blødninger? min er som en svak mens bare for tidlig
GledeGlede Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Hvor befinner du deg i syklusen? Rundt EL? Litt blodaktig utflod rundt EL betyr at du er ekstra fruktbar da:) En festeblødning kommer ca 10 dager etter befuktningen, det er individuelt og kan komme før også
rooosey Skrevet 28. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. april 2008 er 3 uker siden jeg hadde mens. og skal ha mens om 1 eller 2 uker.har skikkelig vondt i korsryggen, har hatt det før ved graviditet. men har bare 1 gang før hatt sånn mellom blødning. så dette er helt nytt for meg!
GledeGlede Skrevet 28. april 2008 #11 Skrevet 28. april 2008 Hmm.. Hvem som vet:) Litt vanskelig å si når en har ustabil syklus. Vondt i korsryggen kan jo være et symptom på graviditet, men også på TR, desverre. Men så lenge hun ikke er dukket opp, er det jo håp:) Krysser fingrene for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå