Gå til innhold

noen som kan svare ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg lurer på om det er feste blødning eller om at det er mens 1 -2 uke for tidlig.

I går begynte jeg å blø litt (brunt og så ha det gått over til litt svak mens lignende) jeg har en syklus på ca 5 uker tror jeg og det er jo midt i nå. så forsår ikke noe

testet i dag midt på dagen, og den viste en skygge strek på rfsu sin test! men likevel!

noen flere som har opplevd noe slikt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min "opplevelse" for noen dager siden var brun utflod også lysere etterpå.. Desverre var det mensen på meg :-(

Skrevet

huff det er så kjipt!

tror det er det som skjer nå igjen med meg også! blir gal av denne ventinga og testinga:)

har mista i uke 5 og måtte føde en gutt i uke 19 som ikke hadde nyrer. så ønsket er sååååå ufattelig stort om å bli gravid igjen

Skrevet

åisann, ja vi får håpe det går bra og at det gror en sliten spire på oss snart=)

Skrevet

dytter opp! flere som kan legge inn svar??? please :)

Skrevet

Jeg hadde litt blødning på den tiden i syklusen etter IVF-behandling. Da var det nok en festeblødning, for spiren satt den:)

Skrevet

hvordan er slike blødninger? min er som en svak mens bare for tidlig

Skrevet

Hvor befinner du deg i syklusen? Rundt EL? Litt blodaktig utflod rundt EL betyr at du er ekstra fruktbar da:)

En festeblødning kommer ca 10 dager etter befuktningen, det er individuelt og kan komme før også:)

Skrevet

er 3 uker siden jeg hadde mens. og skal ha mens om 1 eller 2 uker.har skikkelig vondt i korsryggen, har hatt det før ved graviditet. men har bare 1 gang før hatt sånn mellom blødning. så dette er helt nytt for meg!

Skrevet

Hmm.. Hvem som vet:) Litt vanskelig å si når en har ustabil syklus. Vondt i korsryggen kan jo være et symptom på graviditet, men også på TR, desverre. Men så lenge hun ikke er dukket opp, er det jo håp:) Krysser fingrene for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...