Hikken Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 De snakket så pent om den på babyshop, fordi spedbarn ligger godt i den og etterhvert snur man den opp i sittende stilling med avtagbar hodestøtte. Noen med erfaringer? http://www.mothercare.com/gp/product/B000Y13I22
Mamman til A&D Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 hahahahahahahahahaha leste litt fort i svingene her.. leste : noen som har prøvd cybersex bærselen.. hihi
Hikken Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 Hehe, ventet på at noen skulle kommentere det :-) Leste over tretten ganger for å være sikker på at jeg hadde skrevet cybex og ikke cybersex :-P
Ophelia & Jr. Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Dytter denne litt opp. Så den utstilt når jeg var i Sverige her en dag, og den ser genial ut! Litt usikker på om jeg skal ha bæresele, men hvis jeg skal, ønsker jeg meg denne. Skulle bare gjerne hørt noen uttale seg først...
Hikken Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2008 Helt enig med deg Ophelia :-) Den ser jo super ut, men er visstnok ganske ny, kanskje ikke så mange som har rukket å teste den ennå. Så please, om noen har prøvd den; del deres erfaringer med oss :-)
Hikken Skrevet 29. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2008 Dytter litt på denne igjen siden jeg fortsatt lurer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå