Lisilis Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jeg er i uke 24 nå, samboeren min og jeg har bestemt oss for å ikke vite kjønnet på forhånd. Alle jeg snakker med spør hva det blir, og blir veldig overrasket over at vi ikke vil vite det... Hva tenker dere andre der ute? Jeg syns det gjør det ekstra spennende å ikke vite jeg
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Ja vi vil om de kan se det da - så det ikke sist.Når vi har jente fra før er det greit å vite om det blir det nå også eller om det blir gutt - spes klær kan en jo da kjøpe inn litt av til gutt ev. Dessuten er det ikke sikkert mannen min får vært med på fødselen så da kan han iallefall vite hva det blir:)
*En rosa og en blå* Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Vi har også bestemt oss for å vente. Litt av spenningen, synes nå jeg. Selv om vi lurer fælt da! ;-) Det spiller så liten rolle uansett, så vi bryr oss ikke. Så lenge barnet er friskt!
våken_om_natta Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Vil ikke vite. Syns det er halve gleden å gå og undre på hva det kan være. Vi visste ikke kjønnet forrige gang heller.
*Lucky _baby* Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg skal på ultralyd om 3 uker og er nå i uke 15:) Jeg ville visst det fra dag 1 om det var mulig, men jeg må gå og trippe og lure i 3 uker til:) både jeg og barnefar og hele familien vil vite d:) så ingen tvil:) Synest at det blir nok overraskelser til fødselen uansett:) Hvordan han/hun ser ut, hvordan fødselen blir, hvor stor babyen er, hvor høy, hvem som kommer på besøk, hvem babyen ligner på, hvordan apgarscore den får, kunne nevnt i fleng alle overraskelsene som venter også de som får vite kjønnet:) Og jeg synest at det blir spennende selv om man vet kjønnet:) Stor klem og lykke til til alle:)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Jeg vil, men minimonster var lite interesert i å vise frem noen ting:)
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Jeg vill vite det, viss baby vill det:-)
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Jeg vil vite det, kjekt å ha litt klær liggende som ikke er nøytrale også.
mammmma***fødeklar*** Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 ville vite-ville ikke vite-fikk ikke vite-ergret oss- morsinstinkt sa gutt- handlet inn masse nydeli og tøft til gutt- ø.hjelp og ul i uke 24- bekreftet jente;-) Humre...
Tita&Tage Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Vil ikke vite. Vil bevare den spenningen til h*n er født : ) Angret aldri et sekund på at vi gjorde det med førstefrøken også. Har inntrykk av at de fleste vil vite dt, og mange syns det er litt rart at vi ikke vil. Men så er vi forskjellige da...
GuttemammaTilTo Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 Vi vil vite som bare det!! kan nesten ikke vente og er kjempe spente:-D
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 Vi vil vite det!!! Så gledde oss stort til UL i uke 18, men neida... her er mini allerede bestemt så samlet bena og nektet å spre dem.. hehe, fikk ikke vite hva det var. Skal på ny UL i uke 28 og håper da inderlig at vi får vite det=) Vil jo gjerne lage til senga snart, rom.. handle litt klær osv=) Jeg er hellig overbevist om at det er en gutt inni det men hadde vert supert med en liten jente (har gutt fra før) Men men, som de sier.. så lenge det er friskt er alt bra!!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå