Gå til innhold

Hvorfor blir jeg ikke kvalm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4+4 i dag, men merker absolutt ingenting.

Når ble dere kvalm??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

somregel kommer ikke kvalmen før etter uke 6;)

Skrevet

Jeg er i uke 12 nå, og har vært kvalm tilsammen 3 timer tenker jeg.

Så den trenger ikke komme i det hele tatt den..

Men er jo veldig tidlig da. Hos mange kommer den ikke før i uke 6-7... og for noen heldige kommer den aldri:)

Lykke, lykke til - og gratulerer med spire i magen:)

Skrevet

Med min første kom den aldri, med andre kom den fra uke 6 og varte til uke 8, nå er jeg 5 fullgåtte uker og jeg venter på den ;O/

Skrevet

OK :) Tusen takk for svar :)

Helt utrolig at jeg har lyst til å bli kvalm, hehe

Føler meg ikke gravid enda heller, hmmm :))

Skrevet

sist var jeg ikke kvalm i det hele. denne gangen abonerer jeg på salte pastiller... hehe

Skrevet

kvalmen traff meg med rakkettfart når jeg var 7+1, før det var jeg bare litt småkvalm innimellom.

Skrevet

Fordi du er heldig :) Ikke lengt for mye etter den du, for kommer den kan den være helt grusom... Skjønner det er kjedelig og litt skummelt å ikke kjenne noe, men det har ikke noe å si for resultatet uansett :) Så ikke tenk på det du, kanskje dukker kvalmen opp i morgen den! Masse lykke til, det går nok bra skal du se :)

Skrevet

du skal bare være lykkelig for at du ikke er kvalm enda.. avogtil føles det helt forferdelig ut,jeg spyr ikke så mye men går nesten konstant kvalm. tåler ikke å dusje i varmt vann da er jeg på spy stadige.. men man lære seg noen triks for å prøve å unngå å blir så veldig kvalm.

Skrevet

Heldige du...Ble kvalm og dårlig allerede 2 uker ut i svangerskapet og det har holdt gående..er snart 3 mnd på vei...absolutt ingenting å hige etter!!!

Skrevet

Har så smått kommet i dag 6+2 på vei...

Har hatt det akkurat som deg :-) Men det er ikke noe å trakte etter!!

Klem

Skrevet

Hei. Jeg er nå i uke 8+5 men begynte ikke å bli kvalm før i uke 7. Håper det snart skal gå over. Ellers så merket jeg heller ikke andre bivirkninger før i uke 7. Lykke til. Håper du sliper å bli kvalm:)

Skrevet

Gratulerer med positiv test! Vær glad du ikke er kvalm, det er ikke sikkert du blir det heller. Vanligvis starter det litt senere, uke 6-8 tenker jeg. Jeg klarer å holde det unna med hyppige måltider, har alltid en frukt i veska.

Skrevet

Er 5+1 i dag, vært kvalm i over 1 uke allerede...:(

Hadde også ekstrem svangeskapskvalme i forrige svangerskap, da begynte den i uke 5..

Skrevet

hei hei:) jeg er 13+4 oog har ikke vært kvalm i d hele tatt, d kan godt hende du slipper:) d er jo bedre å være frisk og rask en å ligge å spy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...