Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor fikk en del åreknuter under sitt første svangerskap, og da dette gjerne er noe som er arvelig har jeg tenkt til å være litt føre var. Har kjøpt et par på apoteket fra Jobst, men de koster jo 299,- for ett par. Er det noen der ute som har noen tips ang. støttestrømper? Event. billige nettbutikker/buikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jobber som sykepleier og går derfor kjempe masse. jeg (og de fleste kollegene mine) bruker støttestrømper fra apoteket. de koster 180kr som er en helt ok pris. syns 299kr var litt vel mye.

funker bra de. får dem i mørkeblå eller hvitt.

husk å ikke vaske dem i vaskemaskinen med tøymykner, men skyll/vask dem i håndvasken. ellers går de i stykker.

Skrevet

Jeg syns å huske at Boots har billigere støttestrømper. De har også nettbutikk.. Tenkte jeg skulle kjøpe der i fra. Min mor har også masse åreknuter og jeg fikk noe under sist svangerskap. Utrolig kjedelig å få det, så det er nok lurt å passe litt på og ta forhåndsregler: ikke stå eller sitte for lenge, når du sitter så sitt med bena høyere enn stumpen - og prøv å holde deg unna salt så mye som mulig :)

Skrevet

Jeg mener de har tilbud på de nå, 30%. Jeg tror jeg må ha et par også.

Skrevet

Jeg var tilfeldig innom Apotekt1 idag, de har støttestrømpe på tilbud. Kjøpt et par for kr. 139,-

(tilbudet gjelder ti 14.mai)

Skrevet

Fint, takk for mange tips! Da får jeg ta meg en tur innom apotek1 event. boots imorgen.. greit å ha noen å velge i ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...