Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Måtte bare ta den siden det tydeligvis er så viktig:) Jeg er faktisk ikke det minste interessert i hva andre forer ungene med så lenge de får mat og det fungerer for dem!!!
Mor di! Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Jeg har gitt mme som tillegg fra 3 mnd-alder om jeg ikke har vært til stede når han skulle ha mat...var så styr å pumpe, men nå når han er 8 mnd og mindre interessert i pupp kombinerer jeg! Gir gjerne en flaske på 200 ml med mme om dagen...
Gjest Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Jeg måtte begynne med mme da lillemor var 3 mnd fordi hun fikk puppenekt. Nattamma henne og pumpa meg frem til hun var 7 mnd samtidig som hun fikk mme fordi pumpa ikke fikk ut nok.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Her er det kombi også... Ser ikke problemet med det.... Fullammet til hun var 4,5 mnd og så spedde jeg på fordi hun spiste heeeeeele tiden!!! Pumping ble for mye styr, selvom jeg sikkert hadde klart å få opp produksjonen med det, valgte jeg å la være. Er fornøyd med meg selv uansett.Ungen er mett, og legger på seg:)
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Jepp! Ammer så mye jeg kan, men vesla lider av puppenekt til tider så da blir det flaske. Må supplere med 300 ml mme om dagen også, etter hun ble 3 mnd er hun sulten hele tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå