-Hengebuksvinet- Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Hva er konsekvensene av å glemme å levere egenmelding, når man går på fastlønn? Skal jo leveres første dag tilbake på jobb, men det glemte altså jeg. Og nå er det noen dager siden, så jeg tørr nesten ikke å ta det opp med sjefen heller. Kommunal jobb.
Mamma Mirabell Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 pleier å gå fint hos oss.. jobber i kommunene jeg oxo...
minimy m Emma & Emil! Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Går bra hos oss... Hender det tar uker før vi får somla oss til å levere våres!!
Hva skjer'a?♂ Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Du burde skrive den med en gang, de kan trekke deg i lønn dersom det går lang tid
-Hengebuksvinet- Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2008 og må innrømme at vi heller aldri har hatt en så voldsom sykdomsoppblomstring tidligere heller. Som vi har hatt i år ;(
dåsa06 Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 hos oss (også kommunen) er det den som tar imot beskjeden når jeg ringer inn og er syk som skriver egenmeldingen, som jeg skal skrive under på når jeg kommer tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå