Rascal_4.11<3 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Var heeelt sikker på at det var ei lita jente inni der men så var det altså en usedvanlig blottelysten gutt der inne istedet, var ikke mye tvil om kjønn nei... Nå gleder jeg meg enda mer til å se han så får jeg og samboer ha en liten navn krig så lenge..hehe
ChellBell - har født! Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Åååå, så koselig Dollface!! ) Gratulere med en liten prins! ) Er det ut å shoppe blått nå da?
Mamma til en engel<3 Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Gratulerer så mye med en liten prins:D Får gutt vi også
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Gratulerere Hadde jente-følelse jeg og, men jm var ganske sikkert på gutt her og
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Gratulerer, Dollface! Tenk at det blir en liten gutt! Jeg er så glad for å lese at alt er bra med deg og den lille gutten i maven din! Selv skal jeg på UL på fredag, og mistenker også at det er ei lita jente. Siden det viste seg å ikke stemme med deg så er jeg derimot ikke så sikker lenger. He he. Så bra at alt er fint, og at du venter en liten gutt! Nå ble jeg glad! :-)
Rascal_4.11<3 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 Takk alle sammen Ü Så koselige meldinger å komme tilbake til. måtte ut og feire litt, kjøpt litt blått ja Ble jo litt ekstra gøy med gutt da siden jeg allid har hatt lyst på gutt... Men jaggu ble vi ikke enige om navn også ikveld.NESTEN uten diskusjon engang.... Fikk forresten se han tisse også, noe jeg aner er mer artig på ul en i virkeligheten men, hehe... Nei denne magefølelsen stemmer ikke alltid, spennende og se hva du får da Tallulah, du får si ifra hva du får og blir det gutt er du i godt selskap her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå