Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 er det bare jeg som ikke liker trille????
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Nei.... Min lille trille liker det heller ikke. Hun blir hyylende sinna hvis vi triller når hun er våken....
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 nei da mini liker det men jeg syns det er så masete...ut o in med vogna o alt...
British 06.10.07 og 23.11.09 Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Finn dere noen å trille tur med , gjør gjerne en fast avtale og gå ut en tur ! det er så godt for ungene og ihvertfall for oss, godt med frisk luft og litt sosial omgang. turen trenger ikke å være så lang , frisk luft er viktigst snuppa har skrek og var veldig sint en periode når jeg satte henne i vogna , men nå er det helt greit !
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Vi triller nesten hver dag, vi da...Selv om hun ikke liker det noe særlig... Så får turene bli så lange som hun tillater...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå