Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Har vært en veldig hektisk ettermiddag/kveld, og derfor ble det litt for sent med legging for minstemann. Pleier å legge seg 7.30, nå ble klokka nesten 8, og da var humøret hans deretter....Ble bare tull med maten og kveldsstellet, og han slo seg vrang, og var bortimot helt umulig. Og da begynner han av og til å slå, noe han gjorde nå ikveld. Slo meg flere ganger på lårene, og jeg sa nei veldig tydelig og forklarte at det var fy. Han bare skreik og fortsatte å slå. Og hva gjør jeg?? Smekker ham på fingrene..... Føler meg helt forferdelig her. Ber ham om å ikke slå, så slår jeg fingrene hans.....For en diger tosk jeg er.....Skulle kunne skru tiden tilbake noen timer, så hadde dagen sett heeelt annerledes ut for meg. Nå sitter jeg bare her og gremmes over meg selv.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Men da har du det friskt i minnet til neste gang dere skulle krangle, alle kan gjøre feil. Uff då
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Hei HI, jeg vet hvordan du føler det. jeg gjorde nokk akkurat samme feilen her forleden. jenta slår når hu blir sinna. så smekker jeg fingrene for at hu skulle slutte.. jadda.. bra pedagogikk mamma tenkte jeg da. men det brae med det da, er at både du og jeg forsto at det vi gjorde var feil, å at barna ikke lærer noe slik. så da kan jo vi huske det neste gang, å gjøre det annerledes. er jo alt for mange som lar det gå for langt, å så skjønner de bare ikke hvorfor ungen ikke klarer og oppføre seg, så glemmer de å se på seg selv og hva de gjør for noe. er jo kov til å gjøre feil. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå