august o8 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Hei! Er gravid i 23 uke og det begynner jeg å merke godt både her og der.. For når jeg sitter på huk og feks steller min 2 åring, føler jeg at underlivet hovner opp! Andre som opplever dette? Husker jeg hadde det litt forrige gang også, men da bare etter sex... tror jeg.. Uff, husker ikke helt, men det er iallefall ubehagelig... Håper noen kan svare meg på dette..
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Ja jeg sliter veldig med det nå. Det er stor blodgjennomstrømning der nede, så det er helt normalt, men jeg kan ikke huske det kom så tidlig! Har hatt det i flere uker alt, og er i uke 20 nå...
august o8 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 Så godt å høre! Vet ikke helt hvordan jeg skal sitte på huk om dagen, føler at hodet på tassen kommer ut:) Skikkelig ekkelt, men det går over når jeg reiser meg igjen! Det blir flott i bikinisesongen!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Hehe Jeg går ikke i bikini jeg så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå