Gå til innhold

Dere som har fått "sistemann"..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere av og til et babysug likevel? Ikke at man vil ha flere. Men atte men..er det ikke forferdelig å aldri holde en pitte,pitte liten bylt, snuse på den og vite at denne er din?

Jeg må si det er fryktleig vemodig. Men har en mann som vil kaste inn håndkleet nå..(i grunn enig altså..):

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ikke fått babysug igjen, kjenner det er deilig at ungene blir større. ;o)

Skrevet

Nope.Og det er så deilig.

Skrevet

Vi har to barn og bestemt oss for at vi ikke skal ha flere. Føler et bitte lite babysug innimellom men, er sikker på at jeg ikke vil ha flere. Men da er det jo fint at ikke alle venninnene mine er ferdige, slik at jeg får kost litt med små bebiser for det.

Skrevet

Etter å ha fått nr 3,følte jeg meg helt sikker på at dette var den siste.

Syns det er veldig søtt med nyfødte,men for min del,så har det slutta å rasle i eggstokkene hver gang jeg ser en =)

Definitivt ferdig,og sambo er heldigvis enig med meg.

Skrevet

yngste min er 11 mnd og bebi suget har kommet alt ja... :( :(

Skrevet

JA!!! Kjenner det veldig og minsten er 8mnd. Har begynt å tenke at kanskje bare en til både mannen og jeg:)

Skrevet

Jeg er FERDIG!! Rasler ikke litt i eggstokkene engang når jeg ser nyfødte... Og de er det mange av rundt oss nå, kommer noen til iløpet av de nærmeste måndene også.

Er koselig å låne litt, men jeg skal ikke ha flere unger. Værtfall ikke på veldig veldig veldig lenge. Kanskje en gang om 10-15år, men da er gutta så store at jeg kan begynne å vente på å bli bestemor =P

Skrevet

Har 3 barn, og synes det er veldig godt å være ferdig med babyperioden. Nå gleder jeg meg til å følge barna videre i oppveksten, og ser frem til å få sove om nettene.....

Har forøvrig en samboer som er helt enig i dette.....

Skrevet

Jo, har et bittelite babysug selv om jeg er 100% sikker på at vi ikke skal ha fler. Vel, jeg kunne gått med på en til om jeg hadde kunnet hoppe over svangerskapet men oppleve fødselen og de første 6 månedene. Deretter ville jeg hoppet over alderen 6 måneder til 3 år he he...

Nei, da en jente på jobben fortalte meg at hun var gravid og min første tanke var : stakkars! så visste jeg at jeg er ferdig med den delen av livet!!!

Skrevet

hehe..enig i det der med 6 mnd til 3 år. Og spole forbi svangerskap OG fødsel frem til de siste 10 sekunda hehe..

Skrevet

Nei! =) Jeg nyter tiden nå som minstemann blir større og større :) Synes det er herlig å fått to, og være ferdig med det :))

Skrevet

jeg synes det er vemodig, men jeg har ikke store valget

Skrevet

Enig med deg candy grrrl... Vi har fått vår siste lille tulle,og tiden går så alt for fort,hun er bare 11 mnd,men de 11 mnd har bare sust forbi..tenker ofte på det at hun er den siste,det er egentlig litt trist,men de skal fram her i verden og barn koster penger,så man kan ikke produsere for å produsere heller....

Men vi har 3 flotte barn,og er glad for at de har det bra og kommer seg fram her i verden:)

Skrevet

Nja, nja. Har funnet ut at det er barnevogna jeg savner mest. Hehe.

Kos med baby, men har to som holder på å ta livet av meg nå. Får jeg en tredje blir det Mytteriet på Bounty=)

Skrevet

Vil ikke gå gravid, men kan godt føde igjen. Vil gjerne ha nyfødt baby, men ikke stor baby og egentlig ikke flere barn heller... Så litt babysyk, men egentlig ikke...

Bør uansett ikke få flere med den mannen jeg har pga rhesus-problematikk (kunne gått litt galt med lillesøster) og har ingen planer om å bytte ut mannen hehe...

Skrevet

Nei. Babyer er søte på en hjelpesløs måte, men nå kan jeg låne noe og levere dem fra meg når jeg er lei.

Skrevet

Jeg er så ferdig med å drømme om babyer som det går an å bli..... har allerede fått bonusbabyen min og 1 til vet jeg hadde ødelagt hele familien. Sånn føler jeg det og jeg kommer ikke til å savne tanken på et barn til. De skal opp og frem her i livet og jeg har ikke ressurser til å fostre flere barn. Skal være stolt hvis jeg klarer å få frem og opp de 3 herlige jentene jeg allerede har. Så får jeg heller se frem til den dagen jeg får barnebarn:)

Skrevet

Vi har fått siste. Dette er vi enige om,men jeg ser ikke helt bortifra at det kanskje kan bli en attpåklatt om noen år... Men det må bli når jeg har vært i fast jobb lenge, og har råd til å bare være hjemme med ungene leeeenge. Hater dette karriere peset, og at jeg ikke kan være hjemme når ungen er syk engang fordi jeg er alene i butikken, og har ingen andre som har mulighet å ta den på kort varsel.

Skrevet

men nei, enda føler jeg ikke noe savn etter baby, men det kommer sikkert. Føler jo at jeg har baby ennå selv om hun er 2,5 år.

Skrevet

Joda, jeg føler at jeg har veldig lyst på en baby til - enda vi har tre barn... Får se..

Skrevet

Nei,jeg har ike noe babysug. Føler meg "ferdig" med og få barn.HAr 2 stk. Så nå er det de som gjelder!

Skrevet

Jo, jeg kjenner babysuget innimellom. Minstemann er 3 1/2.

Men vi begynne rå bli såpass gamle at vi nok sier stopp her, selv om mannen min egentlig gjerne vil ha flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...