Gå til innhold

Andre som har babyer som sover veldig lett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi sover veldig lett på dagtid. Hun våkner av den minste lyd! Må jo være muse stille. Har helt fra hun var nyfødt prøvd å "venne" henne til lyder. Latt tv eller radion stå på osv... Feks i dag hadde jeg besøk, da besøket skulle gå snakket vi med normal stemme i rommet innenfor der hun sover. Hun våknet med en gang, det nytter heller ikke å få henne til å sove igjen. Ender opp med at hun blir sur og irritert og må legges ganske snart etterpå. Hun er 5mnd forresten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

njaaa. Vi har store søster som herjer og bråker heletiden så det er vell noe han har blitt vant til. Men tror egentlig babyer sover veldig lett på dagtid. Det er jo ikke "sikkelig" søv lissom =)

Skrevet

Min også! Hun har hele tiden vært veldig vanskelig å få til å sove på dagtid og til tider ekstremt lettvekt! Noen ganger er det så ille at hun våkner bare jeg slipper håndtaket på vognen når jeg skal betale i kassa i butikken (hun liker ikke at vognen stopper). En gang hadde jeg strevd i en evighet med å få henne til å sovne, hun var kjempetrøtt. Hadde eeendelig lukket øynene og jeg skulle reise meg og gå vekk fra sengen hennes. Et lite "knikk" i kneet mitt da jeg reiste meg var alt som skulle til! Da ble jeg litt matt. Her en dag våknet hun av at det knirket litt i treveggen i huset (sånne vanlige "huslyder" man hører av og til vet dere).

Det rare er at enkelte ganger kan hun sove som en stein og det kan ringe på døren og folk kan komme inn og prate høyt etc UTEN at hun våkner. Skjer ikke så ofte da, men.....De er rare disse småtassene.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...