Gå til innhold

14. mai påmelding


carmelita79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sign me up!

 

ja foresten noen av dere som er på facebook? bare meg og Kjersti som snakket om det her etter sist treff.. Jeg er ikke så vanskelig å finne siden det ikke er altfor mange som heter Ann Cecilie..

 

gleder meg til neste treff..

 

Ta vare på dere selv til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe sjokoholikern, blir det en ny runde med banansplit da eller? gøy med mamma på besøk? vi snakkes, nå skal jeg på gravidyoga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Nå føler jeg meg klar til å gå på BIM treff, så jeg har veldig lyst å være med. Har nok komt litt mindre på vei enn dere andre, men shit au ;-)

Har termin 5. september og er 22 uker på vei i dag med ei jente.

Er 26 og kommer fra Sola.

Trenger virkelig et nettverk med andre som venter og skal få, har ikke akkurat mange rundt meg i samme situasjon....

 

Da ses vi vel da - gleder meg !!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

September/okotber mage her.

Hadde vært koselig å treffe andre sommermager - skal prøve å få til å komme den 14. Reserverer dere bordet på et spesieltnavn slik at jeg finner dere, hehe? Har ikke vært på treff før.

 

Hilsen kommende mamma til ei lite tulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det blir noe problem å se oss;) vi ruver litt mer over magen enn de fleste andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, jeg er ny her på bim, ønsker også å komme på treffet og møte flere med voksende mager ;) Har termin 4 september, venter ei lita jente. Da ses vi, gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia er ny her,hr veldig lust vera me,hr ei venna og som e gravid. vi hr begge lust vera me. Mn kor møtes vi hene,og når???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei hei:)

Jeg og sofie 79 kommer også den 14.mai

Det blir koselig å se dere alle igjen, også dere nye.

 

Vi blir mange ser det ut som, kjekt:)

 

Ha en fin uke i varmen så lenge, det er deilig nå å få være hjemme i dette været.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestillt bord til 20 hvis det er en som dukker opp i sisteliten, ble ikke langsbord, men det kunne vi vel nesten ikke regne med når vi ble så mange heller.

 

Kjempe respons denne gangen iallefall:)

 

Snakkes på onsdag jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har med meg ei venninne også denne gangen, hun har termin i begynnelsen av juli :o)

 

Gleder meg til å se dere igjen! Blir kanskje siste gangen før magen min forvandles til en baby? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bare håpe det er plass da, jeg har bestillt bord til 20, men det pleier å være noen som detter av så du får bare komme så ser vi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...