mamman til to gutter Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Er det noen som vet om det finns romeriksbunad for gutter? Lurer på om jeg etterhvert har lyst på en bunad til sønnen min og prøver å sjekke opp alternativene og priser. Har prøvd å google det opp, men finner ingenting, så regner ikke med at det finns, men er det noen som vet?
Gjest irismor Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Vet ikke men søk på husfliden så får du sjekket det opp.
Hyacinth Bucket Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Jess, det finnes og den er kjempefin!
mamman til to gutter Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 Har vært inne på husfliden, men der fant jeg ingen romeriksbunader opp. Tror det er en festdrakt, ikke bunad, og husfliden selger nok ikke sånne "bunadkopier" som festdraktene er... (har en annen bunad selv som heller får lov å kalle seg bunad, men kun festdrakt)
mamman til to gutter Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Har du noen link til hvordan den ser ut? Evt er den lik herrebunaden, bare liten, for den får jeg opp
Gjest irismor Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Hvis du løfter blikket opp til venstre så ser du det står Google =)) Skriv inn romeriksbunad der og sett søkemodus på hele internett. Da dukker det opp bilder og forklaringer på romeriksbunaden.
mamman til to gutter Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 som jeg skrev i det første innlegget så har jeg allerede prøvd google og får bare opp dame- og herrebunaden, ikke til gutt, derfor jeg spør om noen vet om det finns til gutter også (og dessuten må jeg løfte blikket opp og til høyre for å finne google hos meg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå