Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 jeg mistenker at jeg har hatt en spontan abort. hadde meget sterke smerter og beynte å blø dagen etter....og blødningen er fortsatt ikke stoppet ,selv om min vanlige menstruasjon ikke varer så lenge...det jeg lurer på er,.trenger jeg å oppsøke lege???
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 husker ikke hvordan det var den der tommelfinger regelen for legebesøk, men er bra å blø mye..! det tyder godt:) kan lønne seg å gå til legen å forklare hvordan du har blødd å hvor mye ca så kan legen avgjøre om du skal på ul for å se om du må ha utskraping.. lykke til!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Tror ikke du trenger ringe lege når det er så tidlig men for sikkerhets skyld ville jeg ringt for å sjekke.
Gjest Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Heisann. Du må ringe legen, det kan hende at ikke alt har kommet ut.,"fostret lir hengendes igjen" så da må du få hjelp til å den ut.Utskraping heter det.Du kan bli blod-forgiftet hvis du ikke får det ut.Jeg mistet da jeg var 3mnd på vei,men fosteret kom ut.Men legen sendte meg på sykehuset. .Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå