babygullz <3 vilde Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Heisann=) Så søte dere er:) Det gikk kjempebra, legen fant hjertelyd, og smilte like mye fra øre til øre som jeg gjorde:) sa jeg følte meg litt teit og hysterisk, men han sa d var helt normalt å være bekymret og jeg måtte ikke tenke på d. Det var så kjekt å vite at man ikke er til noen "byrde", og at faktisk legen også bryr seg om den voksende i magen:) Og det beste av alt, hjertet til den lille dunket som bare det!! ble så letta og glad! gleder meg så sinnsykt til UL neste fredag:D:D:D:D Igjen, tusen takk for dere spurte...ble enda gladere nå
ChellBell - har født! Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Så bra Babygullz!! Vi gravide har all vår rett til å være hysteriske og bekymret! - Og vi er ikke en belastning for noen leger. De skjønner det såå godt Lykke til på ul neste uke!! GLEDE deg masssse!!!
Gjest Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Sà klart de bryr seg! :-) Kjempefint à hòre at alt stod bra til! Det er ille à gà à vaere redd for at noe kan vaere galt.... Nà kan du nyte tiden frem til UL :-D
babygullz <3 vilde Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Det kommer nok en dag mellom nå og ul, der jeg blir bekymra igjen:P Skal bli sååååå herlig å få se den lille da!!=) min kjære har bestilt sånn babywatcher nå, med øretelefoner..han skulle ligge å høre mens han sov sa han=) stakkar..han er så søt.. han har ikke fått noen farsfølelse ennå...og det er jo ikke rart d...han merker jo bare masse humørsvingninger, hyling, kjefting, lykkelig og gled, gråting, om en annen:P gleder mg til vi har vært på ul, babyen begynner å sparke, sånn at han også får mer følelse av at han skal bli pappa, og at d er en baby inni der....
babygullz <3 vilde Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Men igjen, fytti så herlige dere er damer!!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå