gima Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Hei alle prøvere Jeg er herved offisielt teste- pingle! Vi har vært prøvere i bare noen pp (og har vært gravid, men endte i SA) så jeg har ikke testet mye i mitt liv. Etter SA 7 mars har jeg ikke hatt TR på besøk. Det er nesten 2 mnd siden nå. Begynner å bli skikkelig lei, men skal til legen på onsdag. Frem til det jeg har trodd var IKM (forrige søndag) testet jeg flittig. Det ble jo verre og verre for hver gang, men jeg testet så og si uten problemer. Nå har jeg fått helt stopp. Føler såååå sterkt at jeg er gravid og er såååå redd for negativ test. Blir skremt hvis kroppen kan lure meg slik. Har bestemt meg for å ta en eventuell nedtur hos legen på onsdag. Da er jeg jo i loopen tenker jeg- da kan jo hun hjelpe meg videre med evt hormonkur eller gu... Er jeg helt unormal eller har andre det på samme måte?
Randis Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Skjønner deg godt. Blir litt test pingle hver gang jeg og. Nyskjerrigheten vinner stort sett hver gang da. Har mistet en del så jeg er redd for at jeg er gravid for da kan jeg miste og jeg er redd for å ikke være gravid for da får jeg ikke den etterlengtede babyen. Like skummelt hver mnd. Skjønner at du tar nedturen hos legen. Det skal jeg og når mensen uteblir neste gang. Tror jeg nå iallefall. Lykke til på onsdag. Måtte tante rød ta ferie. Blir noen nervepirrende dager frem til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå